Gå til innhold

Battlefield 3 får premiumtjeneste (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkuratt det her mobbet EA Activision for. Også gjør de det selv. Way to shoot yourselves in the foot! -_-

 

Skuffet over at de synker så lavt.

 

Edit: Ja jeg veit det ikke er abonement eller noe. Fortsatt, hva skjedde med gratis pakker? Bfbc2 kjørte på med alt gratis bortsett fra Vietnam- som var nesten ett fullverdig spill i seg selv.

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Ingen av DLCene så langt har virket interessante for utenom Back to Karkand - som jeg allerede har.

Nå vet jeg ikke hva de siste to DLCene kommer med, men frem til da holder jeg meg til BF3+B2K.

 

Forøvrig er dette en greiere metode enn Activision sin Elite pakke. Her betaler man en engangs sum og får 5 DLCer som er tilnærmet lik en tillegspakke/expansion. Ingen abonnement, kun betal - ferdig.

Jeg foretrekker gratis oppdateringer, men forstår at de er et selskap og må melke penger så langt det lar seg gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dette kalles å melke serien. Det koster tross alt å lage expansions pakker, så en plass må de tjene penger.

Skulle de virkelig melket det så hadde de gjort som activision.

 

I min mening er dette ett bra tilbud og folk burde slutte å klage hele tiden.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dette kalles å melke serien. Det koster tross alt å lage expansions pakker, så en plass må de tjene penger.

Skulle de virkelig melket det så hadde de gjort som activision.

 

I min mening er dette ett bra tilbud og folk burde slutte å klage hele tiden.

 

Den dagen EA/DICE gir ut et BF spill med main platform PC skal jeg slutte å klage.

 

"We are listening to our fans and we are giving them even more content". Cool cammo skins and dogtags bro. Fuck off. Nei BF er dødt for min del.

Lenke til kommentar
Den dagen EA/DICE gir ut et BF spill med main platform PC skal jeg slutte å klage.
*Kremt* Battlefield 3 ble opprinnelig laget for PC...
Opprinnelig ja, men det varte ikke lenge..

 

På hvilken måte ble BF3 "strippet ned" for å tilpasses konsoller? Så langt jeg kan se er det en langt bedre opplevelse på PC både grafisk og med tanke på kontroller/tilpasning.

Lenke til kommentar
Den dagen EA/DICE gir ut et BF spill med main platform PC skal jeg slutte å klage.
*Kremt* Battlefield 3 ble opprinnelig laget for PC...
Opprinnelig ja, men det varte ikke lenge..

 

På hvilken måte ble BF3 "strippet ned" for å tilpasses konsoller? Så langt jeg kan se er det en langt bedre opplevelse på PC både grafisk og med tanke på kontroller/tilpasning.

 

http://bf3blog.com/2...oles-after-all/

 

Du ser lett at det er en consoleport, eller lagt for consoles.

""This explains many of the odd design decisions in the PC version, for example, the game menu and load-out layout is identical to consoles but looks too compressed and unintuitive on the PC — a result of it being developed for consoles and ported to the PC.""

 

Ingen record feature, battlerecorder, minimalt med console commands, liten mulighet for tweaking, shitty serversupport, ingen mod tools. The list goes on. Battlefield 3 er en uferdig shitty consoleport. End of story. BF4 inc Q2-Q3 2013, trust me. Dette blir melking på Activisionnivå.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...