Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er 2 stk som skal begynne å spille ilag, har testa det litt og er mest gira på å spille wizard, witch doctor eller demon hunter. Men er det dårlig om begge 2 er av disse 3 classene? er det en fordel om en av oss er barbarian eller monk som kan tanke mens den andre holder avstand?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Barb og en Wiz, og syns det er veldig deilig å være Wizz hvis noen kan stå foran og ta den værste støyten. Får delt ut mer damage da, og det nyter den andre spillere bedre av også. Og visa versa, hvis jeg spiller Barb.

 

Var det jeg så for meg, har jo merka at wiz ikke kan ta for mye dmg og vil jo da tro at feks 2 wiz ilag på inferno kan bli ganske vanskelig kontra en barb og en wiz, har du prøvd spille wizarden med en annen wiz/dh/wd på highlvl? kan se for meg det blir så mye kiting at det nesten ikke blir gøy liksom :p

Lenke til kommentar

Det eneste dere behøver å tenker på når dere vil spille sammen er å unngå å dele hovedstat. Det vil bli lettere å distribuere gear mellom hverandre dersom ikke begge f.eks. bruker dex (DH/monk), eller begge bruker int (WD/Wiz).

 

Ellers fungerer alle klasser sammen med hverandre, selv to av samme klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...