Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uforpliktende sex via nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg visste om c-date. Synes det er dyrt. Har du erfaringer med stedet? Anonym poster: 1967359d2d5b5b2bf79fee4612522483

 

Men søk etter sex/sexpartner, så får du nok flere treff.

 

Søke hvor? Google? Anonym poster: 1967359d2d5b5b2bf79fee4612522483

 

Nei har ingen erfaring med det stedet. Syns å gå på byen eller hjemmefester er best. For meg så blir det litt for rart å gå via et nettsted. Mer naturlig via en fest eller byen, mer spennende. Det er jakten som er gøy, og en bonus hvis du er flink nok.

Lenke til kommentar

 

Jeg visste om c-date. Synes det er dyrt. Har du erfaringer med stedet? Anonym poster: 1967359d2d5b5b2bf79fee4612522483

 

Men søk etter sex/sexpartner, så får du nok flere treff.

 

Søke hvor? Google? Anonym poster: 1967359d2d5b5b2bf79fee4612522483

Mente bl.a. Google ja! Da finner du mange aktuelle portaler. Men en del av dem koste litt. De billige, eller gratis, er overflommet av mistenkelige personer. Ofte fra Africa. I beste fall, er de ute etter e-post adressen din.

Lenke til kommentar

Er en del:

- nakenprat.com,

- Cupido,no,

- eros.no (primært chatten)

 

Har selv mye erfaring med treff fra disse, en til skal være sagt. Som gutt har du vanskelig for og finne deg noe, du kan være så kjekk du vil ha så stor xxxx du vil osv osv, det er 98% gutter på disse stedene, og 2% jenter og de fleste av disse jentene vil enten treffe andre jenter eller par. Anonym poster: e41553fbd824c576b89771ded60c506d Anonym poster: e41553fbd824c576b89771ded60c506d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

decate.no men krever litt tid og godvilje, samt kanskje en papirpose.

 

Blæ. De krever telefonnummer. Hvorfor det? Anonym poster: 1967359d2d5b5b2bf79fee4612522483

De krever vel betaling, via mobil fakturaen. Det er noen som gjør det. Men det finnes mange andre portaler, søk på nettet, som jeg har beskrevet tidligere.

Lenke til kommentar

Nei, er kun for at folk ikke skal lage seg tulleprofiler slik jeg har skjønt, de skriver i rettningslinjene sine at det ikke skal koste noen ting, og de kan sende deg gratis reklame. Men mobilnr er mest for å kunne godkjenne profilen din, slik at folk ikke kan lage seg tulleprofiler. :)

Ok. Men flere andre krever også betaling (via mobli regninga), hvis du skal være fullt medlem, så du kan sende om motta mail. Og ofte må en godta reklame. Noen selger også moblinummeret videre. Så les vilkårene.

 

Men det finnes mange andre portaler. Søk nettet, så finner dere.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg har vært medlem i C-Date i 3 uker nå, og det anbefales ikke.

 

1: Veldig dyrt og krever forskuddsbetaling for 3, 6 eller 12 måneder av gangen. Jeg betalte for 6 måneder, noe som kostet over 3000,-.

 

2: Mesteparten av kontoene (på damesiden) er falske eller laget av personer som åpenbart er prostituerte. Dette ser jeg ved at

- 95% av profilene mangler profilbilde

- 90 % av meldingene jeg har fått har vært på gebrokkent norsk, med uhemmet skryt av min meget begrensede profilinformasjon, samt oppfordring til å ta kontakt på en privat e-post adresse.

- 75 % av de som har tatt kontakt med meg har fått profilen sin deaktivert i løpet av 2-3 uker

 

3: Veldig(!) lite profilinformasjon. Det går feks ikke an å spesifisere geografien ned til mindre enn en av våre 5 landsdeler, det er heller ikke mulig å skrive en profiltekst eller å legge inn flere bilder enn profilbildet.

 

C-Date hadde knapt vært verdt det om det var gratis..

Endret av wookiee-bear
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Noen som har erfaring med sexpartner.no?

Jeg har ingen personlig erfaring, men er ofte borti nettsiden gjennom jobb. Holdt deg langt unna! Nettsiden driftes av Jadorra S.à r.l., et Luxemburg-basert firma som står bak en haug med datingsider, blant annet Flirtfair og Sidesprang. Jentene du får kontakt med er mest sannsynlig falske, og er der kun for å få deg til å tegne svindyre abonnementer. Norsk kundeservice, eller kundeservice generelt, er ikke-eksisterende, og for å si opp det svært kostbare og ubrukelige abonnementet ditt må du sende oppsigelse per fax i god tid før en ny periode begynner.

 

Jeg gjentar; hold deg langt unna.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg har ingen personlig erfaring, men er ofte borti nettsiden gjennom jobb. Holdt deg langt unna! Nettsiden driftes av Jadorra S.à r.l., et Luxemburg-basert firma som står bak en haug med datingsider, blant annet Flirtfair og Sidesprang. Jentene du får kontakt med er mest sannsynlig falske, og er der kun for å få deg til å tegne svindyre abonnementer. Norsk kundeservice, eller kundeservice generelt, er ikke-eksisterende, og for å si opp det svært kostbare og ubrukelige abonnementet ditt må du sende oppsigelse per fax i god tid før en ny periode begynner.

 

Jeg gjentar; hold deg langt unna.

Takk.

 

Anonymous poster hash: d0cb5...a6b

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

 

Jeg har ingen personlig erfaring, men er ofte borti nettsiden gjennom jobb. Holdt deg langt unna! Nettsiden driftes av Jadorra S.à r.l., et Luxemburg-basert firma som står bak en haug med datingsider, blant annet Flirtfair og Sidesprang. Jentene du får kontakt med er mest sannsynlig falske, og er der kun for å få deg til å tegne svindyre abonnementer. Norsk kundeservice, eller kundeservice generelt, er ikke-eksisterende, og for å si opp det svært kostbare og ubrukelige abonnementet ditt må du sende oppsigelse per fax i god tid før en ny periode begynner.

 

Jeg gjentar; hold deg langt unna.

Takk.

 

Anonymous poster hash: d0cb5...a6b

 

Hey,

Jeg har vært medlem på partnersex. og jeg har sprettet kredittkortet mitt, men de har sendt til meg denne e-posten : Hei *******,

 

du har registrert deg for et premium-medlemskap hos sexpartner med følgende data:

 

Username: **********

Email-Adresse: *********

IP-Adresse: *****************

 

Vi har prøvd å belaste kredittkortet ditt med det kontraktfestede beløpet 1 347,00 NOK. Dessverre gikk ikke betalingen igjennom. Alternativt har du mottatt denne e-posten fordi du har gjort en tilbakeførsel gjennom banken din. Vi ser oss derfor nødt til å sende deg denne betalingspåminnelsen.

Ved mottak av denne betalingspåminnelsen er du å henhold til norsk lov forpliktet til å gjøre opp for det utestående beløpet, hvis ikke vil det bli sendt til inkasso.

 

Unngå ekstra utgifter forbundet med inkasso og eventuelle advokatutgifter ved å betale 1 347,00 NOK, innen 25. januar 2014 til følgende bankkonto:

 

 

hva må jeg gjøre nå , er det seriøst ?. også det er teknisk problem så jeg kunne ikke slette profilen min...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...