Gå til innhold

22 år gammel mann søker starthjelp og råd ang. stil


Anbefalte innlegg

Bakgrunn:

 

Jeg ønsker jevnt over en mer gjennomført stil. Et bevist valg av plagg har i mange år vært fraværende, og garderoben har blitt til med at jeg har måttet kjøpe nye klær pga mangel. Hender og at det tikker inn en sms fra mamma i ny og ne hvor hun skriver noe sånt som "Jeg har funnet en kjempefin genser jeg tror du ville likt". Dette fører enten til at jeg sier "Takk for at du tenker på meg, men jeg vil helst kjøpe mine egne klær nå" eller "Den ser grei ut, jeg beholder den". I det lange løp ender jeg opp med å bruke mange av de samme plaggene helt til de er ubrukelige (slitt i stykker), eller jeg rett og slett innser at jeg ikke "kan" bruke det lenger siden det ikke passer med noen andre plagg. Har og veldig mange band t-shirts som jeg blir mer og mer lei av, og føler at det tilhører fortiden når jeg var mye mer "metall" (hadde langt hår og massemasse skjegg).

Samtidig har jeg en ganske stilbevist tvillingbror, Milanjo, og jeg føler meg svært ofte "underdressed" når vi er blant folk - selv om det bare er i en casual setting. Får mange tips og veivisere fra han, men det hjelper alltids å få flere synspunkter og vinkler på en og samme sak.

 

Budsjett: Rundt 1000-2000 per måned.

 

 

Ønsket klesstil: "rugged", jordnært, rocka.

 

Alder: 22

 

 

Kjønn: Mann

 

Kroppsfasong: Gjennomsnittlig/kraftig

 

 

Siden jeg vet at det er mye lettere å hjelpe når man har bilder å gå etter, både når det gjelder hva man har å jobbe med, samt inspirasjon og sånt, har jeg satt sammen et moodboard med forskjellige plagg og stemningsbilder.

 

 

xPLFK.jpg

 

 

 

Legger og ved noen få bilder hvor jeg føler jeg har kledd meg "som best jeg kan" basert på dagens kunnskapsnivå og utvalget i min nåværende garderobe.

 

 

 

6FhNY.jpg?1

52QNQ.jpg?1

 

rS2RD.jpg?1

 

 

 

Jeg er, som Milanjo i 2010, meget takknemlig for alle konstruktive tilbakemeldinger og vurderinger!

 

Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir veldig inspirert når jeg googler rundt etter bilder fra merkene dere anbefaler!

Etter det jeg føler, trenger jeg mer brunt, og mindre ensfarget akkurat nå (og definitivt mindre band-tskjorter). Et par kule sko hadde heller ikke vært å forakte. Ser helst at det er slags "preppy" preg over dem, uten at det helt blir "pensko" eller noe sånt. Føler meg litt for usikker enda til å investere penger i et par jeg kan ende opp med å angre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...