Gå til innhold

– Vil ikke ta del i konsollmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft bør nok frykte litt Apple nå : "Apple er en stor aktør i dag, og vil bare bli større i fremtiden"

Mye som tyder på at Apple ønsker en langt større del av kaka når det gjelder spillerne og vi kommer nok til å se i fremtiden maskiner som er kraftigere og bedre egnet til å kjøre spillene og hvis det eneste som skiller MS fra Apple da er DX så bør MS virkelig begynne å få kalde føtter.

Lenke til kommentar

haha, du er ikke seriøs nå?

 

Og tror at alt det Apple begynner med kommer de med en gang til å gjøre bedre enn alle andre?

 

Selv markeder de begynner å dominere så mister de grepet og blir solid knust, og du tror de skal bare komme inn å lage en super konsoll?

 

Må nesten le litt da.... bare se hva de skriver i Glaxy S3 testene:

 

"Dont even consider buying the iPhone 4S"

 

Og de fleste tar den ikke med en gang som et mulig alternativ. Så drøm videre :)

 

Og jeg tror ikke Apple har lyst å samarbeide med noen, de holder seg heller til å kjøpe ting. Samsung produserer RAM og prossesor for Apple, Sony tar kamera osv. men tror ikke de vil samarbeide og lage felles produkt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir et typisk Apple produkt om det kommer. Det blir et "stilrent" produkt som ser bra ut, men gjør akkurat det samme som andre produkter på markedet allerede gjør (og har gjort i lang tid). Det blir hyppet opp i skyene, og tusenvis av Apple fans vil falle på kne og forgude Apple som store inovatører og påstå at "ingen andre har gjort dette før" mens resten av verden vet at eneste Apple har bevist er hvor flink de er til markedsføring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at folk reagerer på Apple sin fremgangsmåte. Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å gå bort i fra iOS nå. Synes rett og slett konkurrentene har mye å lære av Apple når det kommer til å produsere et stilrent, lettbrukt produkt.

 

Kan forøvrig heller ikke forstå hva mer man trenger enn det som allerede finnes i dagens iOS. Husker en gang i tiden da det mest avanserte jeg gjorde med mobilen min var å spille Tetris og Snake.

 

Toppen av kransekaka er jo selvfølgelig den fantastiske integreringen med iTunes, og den integerte AppStore. I hvertfall for eget bruk har aldri iPhone kommet til kort, og jeg tviler på at jeg noen gang velger et annet merke, med mindre Apple tryner fullstendig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...