Gå til innhold

Diablo III knuser salgsrekorder (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Du tar så feil angående offline at det er helt patetisk.Grunner for at det ikke er offline play:1. Pirat - pga alt av NPCs/Mobs/Items er SERVERBASED så vil man aldri kunne piratkopiere Diablo 3 - eller da må du først bruke noen år på koding av servere - om du tar en titt på Mooege som er lengst på dette - så er det zombiefarming du kan gjøre. Altså dette stopper piratkopiering av spillet med 99.9% sikkerhet.2. Hacking - Pga alt blir kalkulert og "gjort" serverside - så må du hacke serverne til Blizzard for å kunne dupe/cheate, i motsetning til Diablo 2 hvor du kunne spille online - men alt ble hostet client side = hacking.Hvorfor skulle Blizzard lage en offlinemode? For å tape penger på piratkopiering + at MANGE vil slutte pga duping/hacking? Personlig som en som har spilt Diablo siden 96 - så er det noe jeg er lei av så er det fjortisser som hacker og duper i Diablo. Får grøsser av å tenke på hvor mange som cheatet i Diablo 1, der alt gearet ditt droppet om du døde.Beklager - Diablo var et av de første reelle coop spillene i VERDEN - det å prøve å framstille det som et primært solospill blir helt feil.

 

nja. jeg ser ingenting feil i mitt innlegg. jeg ser deg en del feil med ditt.

 

1. en "pirat" er en som seiler rundt på havet og border skip for å plyndre dem. det du snakker om er personer som fremstiller kopier av en programvare uten å ha lisens til dette. personlig syns jeg all programvare skal være gratis i utgangspunktet, så dette overtaler ikke meg.

 

2. juksing kunne man som sagt fint ha forhindret ved å lagre karakterer online og offline, og si at offline-karakterer kan man ikke bruke online. dermed blir det fint mulig for meg og andre som liker å spille Diablo alene eller på LAN å gjøre dette uten å håndjern på.

 

Jeg synes mat skal være gratis for alle i utgangspunktet, så jeg kan jo bare plukke med meg det jeg da.. Jøsses, det blir for dumt. -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tar så feil angående offline at det er helt patetisk.Grunner for at det ikke er offline play:1. Pirat - pga alt av NPCs/Mobs/Items er SERVERBASED så vil man aldri kunne piratkopiere Diablo 3 - eller da må du først bruke noen år på koding av servere - om du tar en titt på Mooege som er lengst på dette - så er det zombiefarming du kan gjøre. Altså dette stopper piratkopiering av spillet med 99.9% sikkerhet.2. Hacking - Pga alt blir kalkulert og "gjort" serverside - så må du hacke serverne til Blizzard for å kunne dupe/cheate, i motsetning til Diablo 2 hvor du kunne spille online - men alt ble hostet client side = hacking.Hvorfor skulle Blizzard lage en offlinemode? For å tape penger på piratkopiering + at MANGE vil slutte pga duping/hacking? Personlig som en som har spilt Diablo siden 96 - så er det noe jeg er lei av så er det fjortisser som hacker og duper i Diablo. Får grøsser av å tenke på hvor mange som cheatet i Diablo 1, der alt gearet ditt droppet om du døde.Beklager - Diablo var et av de første reelle coop spillene i VERDEN - det å prøve å framstille det som et primært solospill blir helt feil.

 

nja. jeg ser ingenting feil i mitt innlegg. jeg ser deg en del feil med ditt.

 

1. en "pirat" er en som seiler rundt på havet og border skip for å plyndre dem. det du snakker om er personer som fremstiller kopier av en programvare uten å ha lisens til dette. personlig syns jeg all programvare skal være gratis i utgangspunktet, så dette overtaler ikke meg.

 

2. juksing kunne man som sagt fint ha forhindret ved å lagre karakterer online og offline, og si at offline-karakterer kan man ikke bruke online. dermed blir det fint mulig for meg og andre som liker å spille Diablo alene eller på LAN å gjøre dette uten å håndjern på.

 

1, Så du vil ikke ha spill? Du forstår at om all programvare var gratis ville dette medført uutholdelige mengder med reklame? Eller alternativet som er at det ikke blir produsert?

 

2, Hvordan tenker du at dette skal fungere? Som i Diablo 1/2? Der online hacking var ekstremt vanlig selvom karakterene var serverbaserte? Problemet er infrastrukturen til spillet - og den må ligge serverside for at diverse cheaters ikke skal kunne manipulere spillet - altså duping og diverse andre hacks.

 

Den eneste måten å gjøre ditt nr2 forslag var ved å lage 2 helt seperate systemer - hvor du har et helt eget online - hvor alt er basert serverside og et offline der alt er basert på lokalsiden.

For å få til dette måtte vi mest sannsynlig ha ventet i et år eller to til, så nei de fleste av oss ser ikke det som positivt. For ikke å snakke om potensielle problemer med piratkopiering, eller for den saks skyld de millionene det hadde kostet Blizzard å lage et slikt system.

 

Beklager - Blizzard lager dette spillet for KUNDENE sine og ikke de som ser seg for gode til å betale en ubetydelig liten sum for 300+ timer med underholdning.

Lenke til kommentar

1, Så du vil ikke ha spill? Du forstår at om all programvare var gratis ville dette medført uutholdelige mengder med reklame? Eller alternativet som er at det ikke blir produsert?2, Hvordan tenker du at dette skal fungere? Som i Diablo 1/2? Der online hacking var ekstremt vanlig selvom karakterene var serverbaserte? Problemet er infrastrukturen til spillet - og den må ligge serverside for at diverse cheaters ikke skal kunne manipulere spillet - altså duping og diverse andre hacks.Den eneste måten å gjøre ditt nr2 forslag var ved å lage 2 helt seperate systemer - hvor du har et helt eget online - hvor alt er basert serverside og et offline der alt er basert på lokalsiden. For å få til dette måtte vi mest sannsynlig ha ventet i et år eller to til, så nei de fleste av oss ser ikke det som positivt. For ikke å snakke om potensielle problemer med piratkopiering, eller for den saks skyld de millionene det hadde kostet Blizzard å lage et slikt system.Beklager - Blizzard lager dette spillet for KUNDENE sine og ikke de som ser seg for gode til å betale en ubetydelig liten sum for 300+ timer med underholdning.

 

1. jo, jeg jobber med spillutvikling selv. liker spill godt. hvorfor skulle gratis programvare medføre reklame? ingen av min eller andres forskning tilsier dette, og det har jo iallfall ikke røtter i virkeligheten slik den er nå, hvor en del minispill på nett og mobil har reklame mens fri programvare generelt har null reklame. og produsert, det blir det ihvertfall.

 

2. det er nok ikke fullt så vanskelig som du foreslår. det fungerer helt fint i Neverwinter Nights. videre ville ikke det systemet du foreslår (på tross av at det er unødvendig komplisert) tatt så lang tid som du mener.

 

videre ville jeg glatt kjøpt Diablo III hadde det ikke vært for de medfølgende håndjerna.

 

 

til sist vil jeg bare nevne at jeg kommer ikke til å svare deg lengre da din argumentasjonsteknikk virker å være stråmenn og påstander som ikke gir mening eller har røtter i den virkelige verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1. jo, jeg jobber med spillutvikling selv. liker spill godt. hvorfor skulle gratis programvare medføre reklame? ingen av min eller andres forskning tilsier dette, og det har jo iallfall ikke røtter i virkeligheten slik den er nå, hvor en del minispill på nett og mobil har reklame mens fri programvare generelt har null reklame. og produsert, det blir det ihvertfall.

 

Hvordan forventer du å få betalt? Forresten, det spillet du eventuelt lager, jeg forlanger å få dette gratis.

 

 

Og PcT har faktisk meget gode argumenter, noe du derimot mangler.

 

"jeg mener at all programvare skal være gratis, så da gidder ikke jeg å betale" Egoistiske lille....

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Hvordan forventer du å få betalt? Forresten, det spillet du eventuelt lager, jeg forlanger å få dette gratis.Og PcT har faktisk meget gode argumenter, noe du derimot mangler."jeg mener at all programvare skal være gratis, så da gidder ikke jeg å betale" Egoistiske lille....

 

donasjoner for eksempel. du kan laste det ned helt gratis i nåværende tilstand, og du kan få laste det ned gratis når det er ferdig også.

 

jeg ser forøvrig at du også tyr til stråmenn, så jeg gidder nok ikke å svare deg noe særlig heller. men kan understreke at jeg aldri sa det du setter i siteringstegn. jeg sa derimot "[jeg] ville glatt kjøpt Diablo III hadde det ikke vært for de medfølgende håndjerna" i innlegget rett over ditt. forøvrig bruker jeg ganske mye penger på spill.

Lenke til kommentar

1, Så du vil ikke ha spill? Du forstår at om all programvare var gratis ville dette medført uutholdelige mengder med reklame? Eller alternativet som er at det ikke blir produsert?2, Hvordan tenker du at dette skal fungere? Som i Diablo 1/2? Der online hacking var ekstremt vanlig selvom karakterene var serverbaserte? Problemet er infrastrukturen til spillet - og den må ligge serverside for at diverse cheaters ikke skal kunne manipulere spillet - altså duping og diverse andre hacks.Den eneste måten å gjøre ditt nr2 forslag var ved å lage 2 helt seperate systemer - hvor du har et helt eget online - hvor alt er basert serverside og et offline der alt er basert på lokalsiden. For å få til dette måtte vi mest sannsynlig ha ventet i et år eller to til, så nei de fleste av oss ser ikke det som positivt. For ikke å snakke om potensielle problemer med piratkopiering, eller for den saks skyld de millionene det hadde kostet Blizzard å lage et slikt system.Beklager - Blizzard lager dette spillet for KUNDENE sine og ikke de som ser seg for gode til å betale en ubetydelig liten sum for 300+ timer med underholdning.

 

1. jo, jeg jobber med spillutvikling selv. liker spill godt. hvorfor skulle gratis programvare medføre reklame? ingen av min eller andres forskning tilsier dette, og det har jo iallfall ikke røtter i virkeligheten slik den er nå, hvor en del minispill på nett og mobil har reklame mens fri programvare generelt har null reklame. og produsert, det blir det ihvertfall.

 

2. det er nok ikke fullt så vanskelig som du foreslår. det fungerer helt fint i Neverwinter Nights. videre ville ikke det systemet du foreslår (på tross av at det er unødvendig komplisert) tatt så lang tid som du mener.

 

videre ville jeg glatt kjøpt Diablo III hadde det ikke vært for de medfølgende håndjerna.

 

 

til sist vil jeg bare nevne at jeg kommer ikke til å svare deg lengre da din argumentasjonsteknikk virker å være stråmenn og påstander som ikke gir mening eller har røtter i den virkelige verden.

 

Du kan gjerne komme med et eneste reelt motargument da? Du sier at du jobber i spillindustrien, men samtidig viser det seg at du har null innsikt i hvordan moderne spill fungerer? Merkelige greier.

 

Vis meg et gratis spill, som har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3 - som er offline og null reklame.

 

Du kaller min argumentasjon for å ha innhold uten røtter i virkeligheten - men du har enda til å engang PRØVE å motbevise et eneste argument.

Lenke til kommentar

Du kan gjerne komme med et eneste reelt motargument da? Du sier at du jobber i spillindustrien, men samtidig viser det seg at du har null innsikt i hvordan moderne spill fungerer? Merkelige greier.Vis meg et gratis spill, som har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3 - som er offline og null reklame.Du kaller min argumentasjon for å ha innhold uten røtter i virkeligheten - men du har enda til å engang PRØVE å motbevise et eneste argument.

 

igjen legger du ord i munnen på meg, som med hvert eneste innlegg.jeg har ikke sagt at jeg jobber i spillindustrien.

 

det er du som angriper meg med sære utsagn. du mener jeg tar feil, og forsøker overbevise meg om dette. bevisbyrden ligger dermed på deg. et gratis spill jeg spiller offline uten reklame er FreeCiv. et annet er OpenTTD. et tredje er Xonotic. jeg kan nevne *mange* flere, men igjen - det er du som mener jeg tar feil, så da må du nesten ha noen bevis for dette. jeg har ingen interesse i å motbevise påstander uten bevis.

 

når det gjelder innsikt i moderne spill så har jeg nok over snittet peiling da det er nettopp det jeg studerer.

Lenke til kommentar

donasjoner for eksempel. du kan laste det ned helt gratis i nåværende tilstand, og du kan få laste det ned gratis når det er ferdig også.

 

Hvis du og noen venner lager ett spill på fritiden så kan dere tjene penger via donasjoner, ingen tvil om det. Derimot med en gang man ser på spill av størrelsen tl Diablo 3, Skyrim, SWTOR osv så kan ikke de lage slike spill og tro at donasjoner er nok til at de kan lønne sine ansatte. Alle firmaer som lager spill i større skala er avhengig av å tjene penger da de skal lønne ansatte, lager man spill på hobbybasis så trenger man ikke det. Donasjoner er en fin tanke som kan fungere for mindre spill, men det fungerer ikke hvis man har an haug ansatte over mange år.

Lenke til kommentar

Hvis du og noen venner lager ett spill på fritiden så kan dere tjene penger via donasjoner, ingen tvil om det. Derimot med en gang man ser på spill av størrelsen tl Diablo 3, Skyrim, SWTOR osv så kan ikke de lage slike spill og tro at donasjoner er nok til at de kan lønne sine ansatte. Alle firmaer som lager spill i større skala er avhengig av å tjene penger da de skal lønne ansatte, lager man spill på hobbybasis så trenger man ikke det. Donasjoner er en fin tanke som kan fungere for mindre spill, men det fungerer ikke hvis man har an haug ansatte over mange år.

 

man kan helt klart jobbe og livnære seg som spillutvikler i dag. men problemet er som du sier å lage såkalte "AAA titles". distinksjonen på "hvordan tjene penger" og "hvordan tjene *latterlig mye* penger". dette er et vanskelig spørsmål som jeg har brukt tid på å tenke over, og som jeg kommer til å bruke mer tid på å tenke over.

 

men jeg må nesten få spesifisere et tidligere utsagn som jeg skjønner oppfattes som tvetydig for ikke-programmerere. jeg sa at *programvare* skal være gratis tilgjengelig. dette betyr ikke at spillet som sådan må være gratis tilgjengelig. World of Warcraft er et eksempel på dette.

Lenke til kommentar

Du kan gjerne komme med et eneste reelt motargument da? Du sier at du jobber i spillindustrien, men samtidig viser det seg at du har null innsikt i hvordan moderne spill fungerer? Merkelige greier.Vis meg et gratis spill, som har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3 - som er offline og null reklame.Du kaller min argumentasjon for å ha innhold uten røtter i virkeligheten - men du har enda til å engang PRØVE å motbevise et eneste argument.

 

igjen legger du ord i munnen på meg, som med hvert eneste innlegg.jeg har ikke sagt at jeg jobber i spillindustrien.

 

det er du som angriper meg med sære utsagn. du mener jeg tar feil, og forsøker overbevise meg om dette. bevisbyrden ligger dermed på deg. et gratis spill jeg spiller offline uten reklame er FreeCiv. et annet er OpenTTD. et tredje er Xonotic. jeg kan nevne *mange* flere, men igjen - det er du som mener jeg tar feil, så da må du nesten ha noen bevis for dette. jeg har ingen interesse i å motbevise påstander uten bevis.

 

når det gjelder innsikt i moderne spill så har jeg nok over snittet peiling da det er nettopp det jeg studerer.

 

Hva faen?

 

jo, jeg jobber med spillutvikling selv.
Du sa jo det selv! Slutt å troll!
Lenke til kommentar

Du kan gjerne komme med et eneste reelt motargument da? Du sier at du jobber i spillindustrien, men samtidig viser det seg at du har null innsikt i hvordan moderne spill fungerer? Merkelige greier.Vis meg et gratis spill, som har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3 - som er offline og null reklame.Du kaller min argumentasjon for å ha innhold uten røtter i virkeligheten - men du har enda til å engang PRØVE å motbevise et eneste argument.

 

igjen legger du ord i munnen på meg, som med hvert eneste innlegg.jeg har ikke sagt at jeg jobber i spillindustrien.

 

det er du som angriper meg med sære utsagn. du mener jeg tar feil, og forsøker overbevise meg om dette. bevisbyrden ligger dermed på deg. et gratis spill jeg spiller offline uten reklame er FreeCiv. et annet er OpenTTD. et tredje er Xonotic. jeg kan nevne *mange* flere, men igjen - det er du som mener jeg tar feil, så da må du nesten ha noen bevis for dette. jeg har ingen interesse i å motbevise påstander uten bevis.

 

når det gjelder innsikt i moderne spill så har jeg nok over snittet peiling da det er nettopp det jeg studerer.

 

Ingen av de spillene du nevner har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3. Har personlig spilt alle de 3 du nevnte.

 

Du sa selv at du jobbet med spillutvikling, ved det svaret regnet jeg med at dette var jobben din.

 

 

Prøver du nekte på det faktumet at offline spill blir piratkopiert på få timer etter det er sluppet? Eller for den saks skyld at spill som Diablo 1/2 og delvis Neverwinter Nights har vært plaget av hacks/dupes i alle sine år? Du som har all denne innsikten, burde da vite dette? Dessuten som er spillutvikler burde du ha nok innsikt i programvareutvikling at du fort forstår hvorfor alt MÅ være serverside for å unngå mye drit?

 

Husk at Blizzard lagde dette spillet for betalende kunder, slike som meg, som er forferdelig lei av 15-16 år med dupes/hacks og lignende i alle "semi-online" spill.

 

Trenger ikke å bevise noe som burde være rett foran nesen din.

Lenke til kommentar

Hva faen? Du sa jo det selv! Slutt å troll!

 

man kan fint jobbe med spillutvikling utenfor spillindustrien.

 

Ingen av de spillene du nevner har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3. Har personlig spilt alle de 3 du nevnte. Du sa selv at du jobbet med spillutvikling, ved det svaret regnet jeg med at dette var jobben din.Prøver du nekte på det faktumet at offline spill blir piratkopiert på få timer etter det er sluppet? Eller for den saks skyld at spill som Diablo 1/2 og delvis Neverwinter Nights har vært plaget av hacks/dupes i alle sine år? Du som har all denne innsikten, burde da vite dette? Dessuten som er spillutvikler burde du ha nok innsikt i programvareutvikling at du fort forstår hvorfor alt MÅ være serverside for å unngå mye drit?Husk at Blizzard lagde dette spillet for betalende kunder, slike som meg, som er forferdelig lei av 15-16 år med dupes/hacks og lignende i alle "semi-online" spill.Trenger ikke å bevise noe som burde være rett foran nesen din.

 

spillopplevelser er subjektive.

 

jeg jobber med spillutvikling, men ikke i industri.

 

"pirater" har fortsatt ingenting med illegitim fremstilling av kopier av programvare. som igjen er noe som forekommer primært fra folk som ikke har penger nok til å betale for å prøve spill. all forskning på feltet viser at de som er virkelig interesserte og kan betale for seg gjør det.

 

jeg spillte Neverwinter Nights i mange år og opplevde null problemer med online-juks. (hacking har ingenting med dette å gjøre og jeg forstår med din bruk av ordet at du ikke vet hva det er.)

 

det er ingenting som tilsier at alt må være på tjeneren i det hele tatt. argumentet gir for meg ingen mening.

 

men dette var dessverre siste dråpen med onus probandi etc. jeg orker på i dag. jeg er litt for gammel og opptatt til å diskutere med noen som mener seg for gode til å fremstille bevis for påstander som har ingen røtter i den virkelige verden. det hjelper lite på at din terminologibruk er helt på bærtur, og at din teknologiske innsikt later å være tilnærmet ingen.

 

håper du har en fin dag videre, selv om du virker litt hissig over at noen tør å si noe negativt om Diablo III på verdensvevet. det er sikkert en fin spillopplevelse - som jeg gjerne skulle betalt for å få oppleve. dessverre har jeg ikke lyst på å bli lagt i håndjern som bruker.

Lenke til kommentar

Hva faen? Du sa jo det selv! Slutt å troll!

 

man kan fint jobbe med spillutvikling utenfor spillindustrien.

 

Ingen av de spillene du nevner har i nærheten av kvaliteten til Diablo 3. Har personlig spilt alle de 3 du nevnte. Du sa selv at du jobbet med spillutvikling, ved det svaret regnet jeg med at dette var jobben din.Prøver du nekte på det faktumet at offline spill blir piratkopiert på få timer etter det er sluppet? Eller for den saks skyld at spill som Diablo 1/2 og delvis Neverwinter Nights har vært plaget av hacks/dupes i alle sine år? Du som har all denne innsikten, burde da vite dette? Dessuten som er spillutvikler burde du ha nok innsikt i programvareutvikling at du fort forstår hvorfor alt MÅ være serverside for å unngå mye drit?Husk at Blizzard lagde dette spillet for betalende kunder, slike som meg, som er forferdelig lei av 15-16 år med dupes/hacks og lignende i alle "semi-online" spill.Trenger ikke å bevise noe som burde være rett foran nesen din.

 

spillopplevelser er subjektive.

 

jeg jobber med spillutvikling, men ikke i industri.

 

"pirater" har fortsatt ingenting med illegitim fremstilling av kopier av programvare. som igjen er noe som forekommer primært fra folk som ikke har penger nok til å betale for å prøve spill. all forskning på feltet viser at de som er virkelig interesserte og kan betale for seg gjør det.

 

jeg spillte Neverwinter Nights i mange år og opplevde null problemer med online-juks. (hacking har ingenting med dette å gjøre og jeg forstår med din bruk av ordet at du ikke vet hva det er.)

 

det er ingenting som tilsier at alt må være på tjeneren i det hele tatt. argumentet gir for meg ingen mening.

 

men dette var dessverre siste dråpen med onus probandi etc. jeg orker på i dag. jeg er litt for gammel og opptatt til å diskutere med noen som mener seg for gode til å fremstille bevis for påstander som har ingen røtter i den virkelige verden. det hjelper lite på at din terminologibruk er helt på bærtur, og at din teknologiske innsikt later å være tilnærmet ingen.

 

håper du har en fin dag videre, selv om du virker litt hissig over at noen tør å si noe negativt om Diablo III på verdensvevet. det er sikkert en fin spillopplevelse - som jeg gjerne skulle betalt for å få oppleve. dessverre har jeg ikke lyst på å bli lagt i håndjern som bruker.

 

Hacking er et ekstremt vidt begrep - som jeg bruker i denne tråden basert på vanlige stereotypiske tanken om hva hacking er. Har veldig lite relevans i denne tråden generelt sett uansett.

 

Bevis: Du kan piratkopiere alle offline spill til dags dato // Du kan ikke piratkopiere Diablo 3. Fakta.

 

Hvorfor? Fordi den er basert på en server, hvor klienten inneholder alt, utenom kommandoer, noe serveren tar seg av, for ikke å snakke om at serveren tar seg av alt av kalkulasjoner, DETTE GJØR DET LANGT VERRE Å jukse/hacke/dupe/cracke, kall det hva du vil.

 

Dette har jeg om og om igjen prøvd å få deg til å forstå.

 

Det at du engang prøver å nekte på dette viser hvor lite innsikt du faktisk har i selve infrastrukturen til spill som Diablo1/2/3.

 

 

Virker som du har kun spilt Neverwinter Nights offline? Det var da overfylt med diverse juks for 10 år siden iallfall.

Lenke til kommentar

Synes diablo 3 er ganske fett! Er litt for undergearet for act 2 inferno så klarer ikke alle elitepacksene enda, men steamroller act 1.

 

Enkelte her på forumet blir aldri fornøyde uansett hvordan spillet blir, og blizzard hører ikke på super-minoriteter dvs ; Anti drm, boikottere pga idiotiske grunner, umulige standarder, med nostalgifeber tenk det spillet du spilte var faktisk ikke så bra som du trodde. Og helt til sist når man har gått tom for argumenter så angriper denne typen gjerne terminologi/språk/uttale og hvor flink personen er til å skrive.

 

Dere blir som en fis i en orkan, og spillet tjener mye penger og stortrives uansett :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere har vel alle opplevd det. Noen spill skjønner man seg ikke på.

 

Har aldri skjønt hva som er moro med Diablo.

 

Nå snakker jeg ikke bare om at det ikke er min sjanger. Det stikker dypere enn det. Jeg hater RTS men greier å forstå hvorfor f. eks. starcraft er så jævlig morsomt for mange.

 

Men Diablo? Jeg kan greie å forstå at noen finner det undeholdende på sin måte men at det skal være et så kjempestort fenomen... weird... :p

 

Jaja... ikke noe vondt ment med denne kommentaren. Dette er bare en av de derre gjenvendende tankene som dukker opp igjen i hodet med nå og da og har gjort det i over 10 år så like greit å få det ut av og til :D

Lenke til kommentar

Nytt år, nytt Need for speed, nytt Fifa og nytt Call of duty. Aner ikke hvorfor, men folk kjøper det.

 

Veldig mange liker Need for speed, Fifa og Call of Duty, og jeg tror de aller fleste vil si det var en stor suksess. Bare lev med det og slutt og klag!!!!!

 

Dette må være første gang du ikke signerer med "ATW" Nå må du være virkelig opprømt! Du bruker jo mange utropstegn også!

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Ikke hør på han tullingen ATWindsor. Har hatt han på ignorer-listen lenge, fordi jeg har ennå til gode å se han skrive noe fornuftig. Og om det var så vanskelig å forstå svarte jeg posten over min. Noen liker ikke Diablo, men hva så? Jeg liker ikke Call of Duty, Fifa og Need for speed. Det betyr ikke at jeg synes de er dårlig, bare at jeg har bedre ting å bruke tiden på. Det jeg ikke liker er folk som syter og klager i dagevis fordi spillet de hadde ventet på ikke klarte å innfri de vanvittig høye forventningene de hadde. Hva med å heller ta det som det er og kose deg med spillet, ATW? Det er mulig å like et spill som ikke er 100% perfekt.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...