Gå til innhold

[Løst] kjøpte pc for 9500 i fjor, hva er den verdt nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte en stasjonær pc for 9500 i fjor, men nå har jeg funnet en bærbar med bedre graffikkort, prossesor og ram. men det jeg lurer på er: hvor mye kan jeg selge den stasjonære for nå?

 

Vil gjerne spørre om en ting til: er skjermkortet (Gainward GeForce GT 630 2GB PhysX CUDA) spesielt bra? Link: http://www.komplett....aspx?sku=751695

Tommelfinger-regelen er at så snart du har brutt forseglingen, så er prisen halvert. Desverre.

Tror nok du kan få mer en halv pris ved å vise til at du f.eks har kvittering, garantikort osv.. Men som storbruker så kunne jeg ikke tenkt meg selv til å kjøpe brukt siden man aldri har noen garanti hvordan maskinen har blitt behandlet. Men får ofte spørsmål fra familie og venner når de er på leit etter maskiner.

Betal aldri mer en 50 prosent av listeverdi pr dags dato på brukt.

Prisguiden er en god pekepinn

 

Fortsatt flott uke

 

Tweets @magnus2

Lenke til kommentar

tar gjerne imot anbefalinger om skjermkort

 

Jeg foreslår at du holder deg til tema i de to trådene du har startet. Bruktpris får du i denne tråden, dersom du oppgir spesifikkasjoner på hva du har å selge. Forslag til bærbar PC og skjermkort får du i den andre tråden du har opprettet, dersom du beskriver hva du skal bruke den til og hvilket budsjett du har.

Endret av Omnithunder
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg har bestemt meg for ikke å selge. jeg bruker heller penger på å oppgradere PCen. Dessuten har jeg en PS3 som jeg kan selge for tilsammen 5000 med spill, spaker og mic.

 

Takk for tipsene uansett. Ikke det jeg håpet på, men livet har sine nedturer. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...