Gå til innhold

Porsche svir gummi i Forza 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har virkelig lyst på denne pakka. Har savna Porsche i Forza 4, og har venta lenge på denne pakka nå. Desverre tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, for å betale 120,- ekstra for noe som egentlig skulle vært i spillet i utgangspunktet er idiotisk. Jeg tror jeg står over å betale for denne, i protest mot at de bare kan ta seg (så godt) betalt for dette som egentlig skulle vært med i den orginale prisen!

Lenke til kommentar

Har virkelig lyst på denne pakka. Har savna Porsche i Forza 4, og har venta lenge på denne pakka nå. Desverre tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, for å betale 120,- ekstra for noe som egentlig skulle vært i spillet i utgangspunktet er idiotisk. Jeg tror jeg står over å betale for denne, i protest mot at de bare kan ta seg (så godt) betalt for dette som egentlig skulle vært med i den orginale prisen!

 

Bare å vente på Complete Edition eller hva det blir kalt, da er jo all DLC med :)

Lenke til kommentar

Sent? Det kom så fort Turn 10 bare klarte. De har krangla med EA om Porsche-lisensen siden veldig lenge før release.

Man kan gjerne si at bilene burde være vært med fra release og jeg er enig, Porsche er en åpenbar kandidat i hvilket som helst bilspill med gatebiler. Men nå har det seg slik at Electronic Arts har lisensrettighetene for Porsche i spill, og de var ikke villige til å la Turn 10/Microsoft få bruke dem i Forza Motorsport 4. Syt gjerne, men rett kritikken mot EA. Turn 10 har jobbet hardt for å få Porsche på plass og jeg velger å gi dem 1600 MS-points og kudos for å få bilene på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...