Gå til innhold

Driver for cyborg R.A.T 7 contagion fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Til jul fikk jeg en Rat 7 contagion gamingmus og på den tiden hadde jeg bare en mac. Jeg lastet ned profile-editoren til musa og den funket fint på macen. Så kjøpte jeg meg en pc, og her måtte jeg også installere drivere for at musa skulle fungere. Problemet er nå, at når jeg skal installere driveren på musa så kjenner ikke driveren igjen musa og det står bare "please plug in the controller you want to update" selv om jeg har plugget den inn. På grunn av dette kan jeg ikke bruke profile-editoren på pc'en, og derfor er det flere knapper som ikke fungerer og musa kan ikke yte sitt fulle potensiale. Jeg tror grunnen er at siden windows installerer sin standar-driver på musa så kjenner ikke driveren fra cyborg (de som som laget rat 7) igjen musa. Jeg er ikke sikker på at dette er tilfelle, jeg har prøvd å google det, men jeg har ikke funnet svar. Jeg trenger saart hjelp med dette for det er i utgangspunket en veldig bra mus med 6400 dpi på maks, og jeg vil gjerne at den skal funke. Takk på forhånd.

 

 

Dette er min første post på forumet, så hvis det står i feil tråd, bare rett meg.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...