Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Atarax 25mg og Surmontil 25mg


Simpfan

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med disse to? Jeg har fått disse som eventuelt medisin ved angst og uro. Jeg tar begge og blit trøtt og rolig av de. Men får en skikkelig hangover dagen etterpå. Har lest i fk at atarax er et anti histamin en såkalt allergitablett. Mens Surmontil er faktisk mot irritabel tarm. Skal jeg ta begge samtidig? Fikk beskjed når jeg fikk irritabel tarm diagnosen at det ikke fantes behandling annet enn å spise fornuftig og eventulet psykolog. Er det normalt å bli trøtt av Surmontil? Denne må jo da være en perfekt ting for meg og min mage? Håper noen har erfaringer eller kunnskaper som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Surmontil er et antidepressiva, som også fungerer mot irritabel tarm og søvnproblemer. Jeg benytter dette ved behov for både irritabel tarm og ved søvnvansker. Ta opp temaet med legen din, si at du har lest at Surmontil kan være fordelaktig ved IBS-symptomer, og at du ønsker å forsøke regelmessig kveldsmedisinering? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...