Gå til innhold

Diablo 3: Demon Hunter - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig parkert min DH, hadde kjempebra gear; 500+ resistance, 40k hp, 150k dmg med SS (etter 1.0.3) og 4-set Natalya for syk Disc regen.

Synes spillet har blitt veldig kjedelig de siste ukene etter de nerfa droprates i act 3-4 inferno, og gir lite tilbake å farme. Ingenting er like deprimerende som å sitte igjen med 0 ilvl 63 rares etter et cydea-azmodan run med 5 stack NV og 350 MF. Det er heller ikke spesielt gøy å må jukke løs på Azmodan i 2-3 minutter for å drepe han når det tok 20sec før patch.

Er igang med å selge meg unna i RMAH, godt over 800 euro så langt. Håper jeg får solgt unna resten av Natalya settet før de nerfer Disc regen på det :p.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet litt inn i Act 2 på inferno nå etter en 28 timers spilletid solo. Jeg må si at det er vesentlig lettere enn jeg fikk inntrykk av på forumet. Jeg har ikke hatt tid til å farme noe særlig og har derfor relativt dårlig utstyr. Det beste jeg har er vel cross bowen min som jeg kjøpte for 150k, men har f.eks. bare 1100 dex og 600 vit som virker som mye dårligere enn folk flest her. Jeg må derimot si at det funker helt fint allikevel og jeg ikke har kommet over noen fiender som er problematiske (selv om jeg såklart dør her og der).

 

En morsom taktikk jeg har brukt er sharpshooter+impale. Selv om beskrivelsen av SS er litt forvirrende, så er det vel slik at det tar litt tid etter at man critter til crit chancen går ned (1 sekund?). Det virker derfor som om man kan få 2-3 garanterte crits i starten av kampen hvis man fyrer av fort. Mulig dette er helt standard praksis, men man kan spare mye tid ved å starte hver kamp med 3 critical hit impale med grievous wounds. For alle praktiske kamper virker derimot elemental arrow fortsatt bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er min stats nå :) har vært demon hunter i 3 uker bare:D

men føler jeg har lagd meg ett bra sett:)

 

1 shotta blir du uansett hvor du er, men jeg klarer meg fint i act 3 med detta

gearet.. må bare kite sykt mye.

 

Tips:

er å gå public fra siegbreaker så får man gjerne noen tanker der

 

når jeg da har Mf gear på så har jeg 270 % med 50 resist eller noe,

foreløpig der så farmer jeg bare act 1 med det gearet:)

post-277335-0-15062000-1342692919_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hva er dette jeg hører om at Sharpshooter ikke lønner seg? Hvilke tre bruker folk her inne?

Prøv å stack opp til ca 30-35% crit chance, da er det bedre å bytte ut ss med tactical advantage spør du meg, da man critter på ca hvert tredje/fjerde skudd uansett.

 

---

 

Står litt fast på 60k dmg nå, uten ss. Skulle gjerne hatt et xbow med socket, men det koster jo übermye. Bruker en blå hellion med 1200 dps, uten stats - ganske kjedelig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...