Gå til innhold

Diablo 3: Vis oss dine karakterer (ingen post uten bilde)


Anbefalte innlegg

Diablo 3 handler veldig mye om å få best mulig utstyr og se kul ut, så tenkte det kunne være morsomt med en tråd der vi kan vise frem karakterene våre.

 

Regler:

- Unngå spoilere. Det beste er å ta bilde fra hovedsiden (der du trykker Resume Game), men tar du bilde fra selve spillet må du zoome inn på karakteren og unngå å få med uønskede elementer som fiender, bosser og så videre. Bildene skal være av karakterene, ikke omgivelsene rundt. Ikke alle har rundet spillet ennå, så vennligst respekter dette. Vil dere poste morsomme bilder fra spillet kan dere gjøre det i tråden 'Screenshots fra spill' i forumet for PC-spill.

 

- Det er en fordel om dere sier hvilken klasse karakteren er, og gjerne hvilket level. Derimot er det ikke lov å si hvor i spillet dere er. Som sagt har ikke alle fullført spillet ennå på Normal (selv om dere leser dette om ett år eller to), så vennligst ikke røp hvor vi drar.

 

- Ingen post uten bilde! Det er lov å kommentere andre sine karakterer, men vi vil ikke la dette bli en pratetråd. Skal dere diskutere noe annet enn bildene er det egne tråder for sånt.

**********

 

Bilde eller video? Et bilde sier mer enn tusen ord, som man sier. Men en liten video av karakteren gjør at bildet blir mye mer levende. Å lage en liten animasjon av karakteren er ganske lett:

 

1. Last ned og start et program for å ta opp en video av skjermbildet. Et populært program er FRAPS (www.fraps.com). Det er gratis, så vidt jeg vet. Ulempen er at det lagrer filmer som AVI, så vi trenger noe mindre.

 

2. Last ned et program for å konvertere fra .avi til .gif (eller gjør et online). Jeg bruker 'Video AVI to GIF converter' (http://download.cnet.com/Video-AVI-to-GIF-JPEG-Converter/3000-2194_4-10379741.html) for å konvertere filmen din til .gif, så den kan brukes på forumet.

 

3. Du kan laste opp filmen direkte hit, men da vises bare et stillbilde av den. Den vil vises om noen trykker på den, men det er jo tungvindt. I stedet kan du laste den opp på nettet, f.eks via TinyPic (www.tinypic.com) og kopiere den over hit. Husk å laste den opp som et bilde, ikke som en video. Filmen må heller ikke være over 5MB, så det er ikke all verden man får ta med. Men det holder til å vise frem karakteren. :)

 

**********

 

post-143771-0-40732200-1337276861_thumb.png

Navn: Cassandra

Klasse: Barbar

Level: 12

 

post-143771-0-52962800-1337276863_thumb.png

Navn: PaleArrow

Klasse: Demon Hunter

Level: 18

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-143771-0-44653100-1337568853_thumb.png

 

Laurana (Wizard)

 

Gikk fra midten av Act 1 helt opp til et stykke ut i Act 3 i co-op i strekk. Startet på lvl 9 og endte på lvl 23. Litt sliten nå, men det får bare være. :p (legg merke til når dette er postet...)

 

post-143771-0-80859900-1337569064_thumb.png

 

PaleArrow (Demon Hunter) begynner å komme seg. Nå er hun blitt lvl 33 og skal starte Nightmare, og blir bare mer og mer badass hele tiden. :)

 

post-143771-0-27919600-1337586812_thumb.png

 

Vi får ta med Sheila også. Hun er Monk på lvl 24, og faktisk favoritten min nå. Mye takket være hatten. :p (det er faktisk en Legendary. Fant den i Act 2 på Normal.) :p Nei, vent, det er et pannebånd? Hva faen... her har jeg gått fra lvl 11 til lvl 23 med den og trodd det var en hatt? Ikke rart jeg ikke fikk farge den. Kanskje på tide å gå til sengs. :blush: Og ja, jeg gikk fra act 1 til act 3 i strekk i co-op med henne også - etter at jeg gjorde det med Laurana. Avhengig? Jeg? :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

post-143771-0-61359700-1337617967_thumb.png

 

Cassandra er bare level 13 foreløpig, men hun vil nok bli mye høyere i løpet av de nærmeste dagene. Og nei, jeg gidder ikke si hvilken klasse hun er. Det burde være logisk. :p

 

Edit: Vi slenger på Morgana, lvl 18 Witch Doctor. Egentlig ræva klasse, men begynner å ta seg opp. :)

 

post-143771-0-49753600-1337718033_thumb.png

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...