Gå til innhold

Diablo 3: Tråden for de som vil spille sammen.


Anbefalte innlegg

Tenkte det ville være greit med en tråd som listet opp folks battlenet kontoer for de som kunne tenke seg å spille litt løst og fast sammen med folk fra forumet.

 

Post battlenet kontoen din under her, og om du vil spille SC/HC eller begge. Så oppdaterer jeg denne posten her etterhvert med informasjonen. For å finne battlenet ID'n din må du logg inn på battlenet, og finner din unike ID på account details, under summary.

 

 

SoftCore

  • jihn - jihn#2784
  • blcmn - blcmn#2317
  • Fantomena - Fantomena#1117
  • MyhtiC9 - MythiC#1706
  • fnawsm - fnawsm#2898
  • Smelx - Smelx#2509
  • lordnuker - lordnuker#2447
  • elx - eLx#2601
  • Skulkesyk - Skulkesyk#2322
  • Wiztard - Hjølmer#1491
  • ananashapå - Gulrotsaft#2573
  • VikingKylling - GoblinDude#2726
  • Merko. - Merko#1340
  • Maya86 - Eowyn#2747
  • headsplitter - Jarlgrim - Jarlgrim#2862
  • Nitrius - Nitrius#2459
  • krissroed - krissroed#2507
  • Alex-Blackhand - - Gorzun#1613

HardCore

  • MyhtiC9 - MythiC#1706

Endret av jihn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rett det du sier der fmj, dør du så er karakteren død. For alltid...

 

Foretrekker systemet i Path of Exile. Dør du i Harcore der blir karakteren bare flyttet over til Softcore. Du kan fortsette å spille, men ikke i Hardcore. Det gjør at mye lettere for casuals å bli med i HC, uten at det går ut over, øh, hardcore spillere.

 

Anyway,

 

VikingKylling - GoblinDude#2726

 

Først og fremst SC, kanskje HC senere når jeg har alle fem klassene på Inferno.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er rett det du sier der fmj, dør du så er karakteren død. For alltid...

 

Foretrekker systemet i Path of Exile. Dør du i Harcore der blir karakteren bare flyttet over til Softcore. Du kan fortsette å spille, men ikke i Hardcore. Det gjør at mye lettere for casuals å bli med i HC, uten at det går ut over, øh, hardcore spillere.

 

Anyway,

 

VikingKylling - GoblinDude#2726

 

Først og fremst SC, kanskje HC senere når jeg har alle fem klassene på Inferno.

 

Likte Path of exile så mye at jeg investerte noen kroner der også (25$ så fikk jeg med en stygg fugl)

Minte meg egentlig mere om Titan Quest en D2

Lenke til kommentar

 

Foretrekker systemet i Path of Exile. Dør du i Harcore der blir karakteren bare flyttet over til Softcore. Du kan fortsette å spille, men ikke i Hardcore. Det gjør at mye lettere for casuals å bli med i HC, uten at det går ut over, øh, hardcore spillere.

 

Da er det vel pent lite poeng å starte som softcore? Nei, jeg synes Diablo 2 sitt system er bedre. Hardcore for hardcore folk

(Når det er sagt så må jeg innrømme jeg spiller softcore..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Likte Path of exile så mye at jeg investerte noen kroner der også (25$ så fikk jeg med en stygg fugl)

Minte meg egentlig mere om Titan Quest en D2

 

Ja, fuglen er ikke pen, akkurat. :p Du vet vel forresten at du kan spille fremdeles? Betaen i helgen er stengt for de som ikke har sponset dem, men vi andre kan spille.

 

Da er det vel pent lite poeng å starte som softcore? Nei, jeg synes Diablo 2 sitt system er bedre. Hardcore for hardcore folk

(Når det er sagt så må jeg innrømme jeg spiller softcore..)

 

PoE bruker 'leagues' i stedet for vanlige Hardcore osv. Faktisk har de ganske mange, som Cutthroat og Iron Man. Cutthroat er kort sagt at hele spillet er PvP. Dette kan kombineres med Hardcore for litt ekstra moro, i teorien. :p I Iron Man kan vi ikke kjøpe healing fra butikker, og flaskene fylles ikke opp automatisk i kamp som i vanlige modus. (vanligvis har vi opp til fem flasker med healing, mana osv, og de fylles gradvis opp i kamp.) Diablo 2 har Hardcore og Softcore. Path of Exile har svært mye forskjellig, til og med Custom Leagues der vi bestemmer regler selv. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...