Gå til innhold

Stortest: Skal du bygge en god PC, trenger du disse kabinettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er HAF X? :(Dere setter et minus på Lian Li T60 "fordi den ikke er tilgjengelig i Norge?"Check your facts bro!

 

Jeg har hørt at det finnes noe som heter internett og på internett kan man handle ting i andre land. Så komme det en rød bil og leverer det til et postkontor nær deg. Det kan være jeg tar feil. (Evt. så er det helt tragisk at hw kaller det "utilgjengelig i Norge"."

Lenke til kommentar

Jeg trives med mitt Cooler Master Silencio :) Noe av det jeg misliker ved kabinetter generelt er vifter på toppen. Det slipper jeg med Silencio.

GAINWARD GeForce GTX 680 Phantom holder seg på maks 37*C i idle og maks 70*C ved load. Det eneste jeg gjorde med kabinettet var å bytte ut viftene med Sharkoon Silent Eagle 120mm.

Lenke til kommentar

Hvor er HAF X? :(Dere setter et minus på Lian Li T60 "fordi den ikke er tilgjengelig i Norge?"Check your facts bro!

 

Jeg har hørt at det finnes noe som heter internett og på internett kan man handle ting i andre land. Så komme det en rød bil og leverer det til et postkontor nær deg. Det kan være jeg tar feil. (Evt. så er det helt tragisk at hw kaller det "utilgjengelig i Norge"."

 

Hei til dere begge!

 

Det jeg skrev som minus var at ekstrautstyret ikke var tilgjengelig i Norge, ekstrautstyr som i utgangspunktet burde følge med.

 

Og for de som ikke er klar over det er det ikke alltid så moro å kjøpe datautstyr utenfor Norge, for koster det mer enn 200 kr må du betale forholdsvis mye ekstra i fortolling.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Meget rart at ikke CoolerMaster Haf X var med, en av de beste kabinettene på luftgjennomstrømming.. Noe jeg kan skrive under på... Storm Trooper har heller ikke så god støtte for vannkjøling som Haf X, så ville ikke gitt tittelen "Beistet du ikke tuller med" til Storm Trooper. Jeg har flere radiatorer i kabinettet mitt enn i c200 cdi'en som står utfor døra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor har flere av kabinetter noen utvekster på den en siden.

Det kan se ut som om man har presset den ut etter at kabinett er laget for å få lit ekstra plass til et eller annet .

forholdsvis til alle kablene

Nøyaktig det som plager meg som juling med 400R og 500R. Fine kabinetter, bare ikkje dei svære bulene på sidepanelene...
Lenke til kommentar

Hvorfor har flere av kabinetter noen utvekster på den en siden.

Det kan se ut som om man har presset den ut etter at kabinett er laget for å få lit ekstra plass til et eller annet .

forholdsvis til alle kablene

Nøyaktig det som plager meg som juling med 400R og 500R. Fine kabinetter, bare ikkje dei svære bulene på sidepanelene...

 

man trenger da ikke disse "bulene" for å ha en kabel kanal i kabinettet.

det er jo bare å gjøre kabinett lit større

Lenke til kommentar
800D...?
Ikke veldig bra til vannkjørling og heller ikke spesielt bra til luftkjørling.Rett og slett en dårlig hybridløsning

 

Det er ingen problemer å sette en 360 radiator i toppen og en pumpe og tank finns det mer en od nok plass til i hele kabinettet, jeg har med lett modding fått in to 360 radiatorer og pumpe og tank, så det er nærmest det perfekte for enten vann eller luftkjøling, lurer på om noen har prøvd det før de uttaler seg i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Savner både Antec og de mer standard Lian Li kabinettetene i denne oppsummeringsartikkelen. T60 er vel forsåvidt mer en "workbench" enn et kabinett.

Lenke til kommentar

Det er ingen problemer å sette en 360 radiator i toppen og en pumpe og tank finns det mer en od nok plass til i hele kabinettet, jeg har med lett modding fått in to 360 radiatorer og pumpe og tank, så det er nærmest det perfekte for enten vann eller luftkjøling, lurer på om noen har prøvd det før de uttaler seg i det hele tatt ?

 

Det er greit at 800D har veldig grei vannkjøling, men luftkjølinga er direkte dårlig. Det er det lite tvil om. Nå overoppheter ting seg sjeldent i fleste kabinett, men dette kabinettet er absolutt ikkje blant dei som merker seg som bra på luft-sida.

Lenke til kommentar

Jeg savner også HAF-X i denne artiklen. Prisene er nå veldig gode i forhold til hva man får. Om man overklokker litt kraftig maskinvare er det en fryd å jobbe med, og støtter større hovedkort enn ATX. Om man går for høy luftgjennomstrømming lager det litt lyd, men pga størrelsen på viftene er tonen og volumet på lyden helt akseptabel å ha på soverommet. (så lenge du ikke har puta rett ved sida døra på kabinettet...)

Til å være et maxitower gir det veldig mye for pengene.

 

Jeg stusset også litt over at Antec ikke var nevnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...