Gå til innhold

Wolfenstein 3D feirar år (iPad, iPhone, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt skal det skrives på nynorsk, lyser opp en hverdag fyllt med bokmål.

 

Wolfenstein 3D blåste oss fullstendig av banen i sin tid, vi var heller ikke gamle guttene når vi spillte dette her ^^

 

EDIT: Herre min, er helt fjern. Mente selvfølgelig nynorsk, og ikke dialekt :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heh enset ikke engang at det var nynorsk. Ser bare norsk jeg, men så har jeg bodd litt rundt i landet og ikke bare i Oslo hehe

 

Flott sak dette her. Har selv spillt alle spillene i serien og har nylig oppdaget Quake Live og har spectatet noen gærninger der som har spillt Quake daglig i 15 år! Snakk om mad skills!

 

Så hele videoen med Carmack. Liker måten han virker så genuint entusiastisk når han kommenterer og forklarer. Fin fyr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er ikke riktig sted for å klage på bruken av nynorsk. Opprett en egen tråd i Tilbakemeldinger til redaksjonen og si deres mening der. Tre innlegg har blitt slettet, og nye innlegg vil få samme behandling.

Nynorsk er, i likhet med bokmål, tillat brukt på forumet, da det er et offisielt norsk skriftspråk. Dialekt er ikke tillatt.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker jeg spilte shareware utgaven av dette en god del i sin tid. Artige minner. Vet ikke hvorfor, men jeg bilr merkelig nok uvel når jeg spiller "old school" skytespill som dette, Doom 1 & 2 osv, så det blir ikke mye av denslags for tiden.

 

Anyways, trivelig artikkel, dette her. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...