Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alienware m18x HDMI utgang fungerer ikke - Geforce GTX 580M


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Alienware m18x som jeg kjøpte for noen måneder siden. Jeg har aldri fått HDMI utgangen til å fungere. selv ikke gjennom mini-displayport. Det er kun VGA som fungerer.

Den kjører 2 Geforce GTX 580M i SLI, men jeg har også prøvd å koble fra det ene skjermkortet for å se om det fungerer med kun det ene.

Jeg har avinstallert og installert de nyeste skjermkortdriverne opptil flere ganger men ingenting fungerer. Windows oppdateringer er også installert.

Den eksterne skjermen fungerer som den skal, jeg har selvfølgelig prøvd alle inputs på den (den fungerer med HDMI på min andre laptop).

Laptopen finner ikke den eksterne skjermen når jeg har koblet til HDMI eller mini-displayport.

 

Jeg har søkt mye på google, men finner ingenting veldig relevant til mitt problem - det eneste jeg har notert er at det er mange som sliter med å få HDMI input til å fungere, men det bryr jeg meg ikke noe om (har heller ikke prøvd om den fungerer). Det er også vanskelig å finne de rette søkeordene når jeg ikke får noen feilmelding.

Dell har ikke noe teknisk support for alienware, så det hjelper lite med god garanti der, og det er kjedelig å bruke penger på teknisk support der de ber deg restarte pcen.

 

Er det noen som har peiling eller løsningsforslag på problemet?

Setter veldig stor pris på all hjelp! På forhånd takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...