Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3: Close Quarters (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er det da ikke KD som gjelder, det er W/L! :)

 

Er det forresten noen som vet størrelsen på karta? om det faktisk blir så små baner som CoD? Det kan jo på en måte bli en slags forkortet Metro, der det bare hadde vært inne på metroen og ikke utenfor på begge sider. Og i Metro så er det jo strengt tatt nede i metroen lagene som regel blir stående. Så Metro kan jo kanskje allerede være ett "Close Quarters" :)

 

Donayas Fortress er sånn cirka CoD-størrelse, muligens større. Metro er ingen dum sammenlikning. Det blir mye den samme type kamper som nede i selve metroen der.

Lenke til kommentar

Bare som en tanke for dem er bekymret over "COD-fanboys", "hagle-kåwbåier" etc, svært mange av serverne som nå kjøres for BF3 er regulerte slik at enkelte våpen (som oppfattes som feige eller gir fortrinn) er forbudt å bruke. Jeg ser for meg at det kommer flere slike "forbud" av server admins, så selv har jeg ingen redsel for at Close Quarters blir en dårlig opplevelse.

 

De mange andre brettene er da enda mulige å spille likevel.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle sammenligne battlefield med CoD? Ta heller å sammenligne close quarters med CS istedenfor. Der var det sllik at på hvert brett, så kunne man løpe ca like langt hver runde, og møte på en horde med fiender. Tenk det konseptet, bare med respawn. Slutt å tenk cod og tenk heller at battlefield ønsker heller å spre budskapet til alle. CQ, er for de som er utålmodig og ønsker action med en gang de starter. Opperation metro er egentlig veldig basert på close quarters combat.

 

Beklager, men det her henger ikke på greip. Det du beskriver er slik CoD er, CS har en helt annen hastighet igjen.

 

Nei, Close Quarters blir ikke noe de får penger av meg for. B2k er mer enn nok actionfylte om det er det man vil ha. Vil jeg ha korridor slag har jeg andre spill som er mye bedre egnet til det enn hva BF3 er. Om man er så sinnsykt utålmodig og må spawne midt i skuddueller hele tiden så er ikke BF3 spillet for deg. Uansett hva Dice prøver seg på med Close Quarters.

Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til, selvom jeg sikkert ikke kommer til å spille det like mye som de neste pakkene. Kult at de slipper en kartpakke med de mindre kartene, det gjør rett og slett BF3 til et bedre produkt for min del. De skaper et BF3 for alle, selv for de som liker mindre kart og trange korridorer. Sålenge serverne justerer vekk de mest op våpnene kan jeg ikke skjønne hvorfor dette skal bli dårlig.

 

Desidert minst interessante av DLC-ane. Trange korridorar og mikroskopiske kart er ikkje det eg kjem til Battlefield for.

 

Vel, ikke kjøp den da? Det kommer kart som er tilpasset oss som liker de større kartene også.

 

Offtopic: Hva kom du til Battlefield for egentlig?

Lenke til kommentar

Offtopic: Hva kom du til Battlefield for egentlig?

 

Store lag, store kart, combined arms, ulike soldatroller. Elementa som liksom er greia med Battlefield.

 

Det er fortsatt store kart der, og det kommer flere :) Denne kartpakken er for de som ønsker små baner, men fortsatt ønsker å boltre seg i frostbite og spille bf3. Tror ikke dette truer din (eller min) way of gaming, snarere tvert om.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt store kart der, og det kommer flere :) Denne kartpakken er for de som ønsker små baner, men fortsatt ønsker å boltre seg i frostbite og spille bf3. Tror ikke dette truer din (eller min) way of gaming, snarere tvert om.

 

Det har eg vel i grunn ikkje utrykt at eg er redd for heller. Berre at denne DLC-en er mykje mindre interessant enn Armor-DLC-en og "Mystery DLC", som båe har potensiale til å verte veldig interessante.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

DLC for barnerumper... Savner gode gamle Battlefield hvor man hadde competitions, teamwork og klanspill. For meg virker det som de skal tilrettelegge spille for hjernedøde unger. Som lider av attention span, og kan ikke gjøre annet enn å holde venstre museknapp inne. Hvor taktikk er fullstendig fraværende.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Tror dette blir bra... Kan være fint å få øvd seg litt på bakken også. Har flere kills i heli enn jeg har på bakken, så følgelig er jeg ikke så god på bakken :p

 

Tror også det er mye enklere og billigere å lage CQ enn AK, samtidig som som de sikkert selger like mye av begge.... Fordelen er at de får mye mer ressurser til å utvikle AK, som jeg har skyhøye forventinger til! Gleder meg til nye kjøretøy og mange av de på hvert map.. Hadde vært sykt fett med 2 seter i flyet, ala singleplayer banen... Og noen nye unlocks til kjøretøyene. Og et flagg i conquest for å ha air superiority... Og modusen air superiority... Og masse mer jeg ikke kommer på nå... Blir fett ivertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...