Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3: Close Quarters (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller minner dette ekstremt om CoD 4?

Den banen med statuen i midten og gangene oppe og nede rundt den, de som har spilt det skjønner nok hva jeg mener.

 

Uansett, småtrist uansett. Kommer jo til å bli haglefest. Og jeg veit ikke hvorfor, men alt som har med snipers som løper rundt close quarters har jeg alltid forbundet med CoD MW-serien, så at de faktisk har med det i traileren gjør meg litt upset. Egentlig veldig også :(

Lenke til kommentar

Ser ut som det blir COD på crack for å si det sånn. Imponerende grafikk og destruction opplegg, men har en følelse at jeg vil rage mer enn både jeg og utstyret mitt har godt av dersom jeg går til innkjøp av dette. Nei, jeg trives nok fremdeles best i jagerflysetet med et par kompiser på bakken.

 

edit: Tror dog ikke jeg kan leve med at andre har våpen jeg ikke har. Hvertfall ikke AUG, favoritten fra MW2.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Smaken er som baken, om dere ønsker å kjøre en tanks tusen meter per kill so be my guest, jeg personlig er jævla utålmodig og elsker nærkamp og faenskap!!

Og p.g.a. av sånne som deg, som mestrer det, så skal jeg holde meg langt unna denne pakken ? for jeg suger (enda) i nærkamp. K/D ratioen min ville nok stupt totalt om jeg prøvde meg på denne pakken ettersom jeg taper de fleste face-time-battles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så er det da ikke KD som gjelder, det er W/L! :)

 

Er det forresten noen som vet størrelsen på karta? om det faktisk blir så små baner som CoD? Det kan jo på en måte bli en slags forkortet Metro, der det bare hadde vært inne på metroen og ikke utenfor på begge sider. Og i Metro så er det jo strengt tatt nede i metroen lagene som regel blir stående. Så Metro kan jo kanskje allerede være ett "Close Quarters" :)

Lenke til kommentar

Men så er det da ikke KD som gjelder, det er W/L! :)

 

Er det forresten noen som vet størrelsen på karta? om det faktisk blir så små baner som CoD? Det kan jo på en måte bli en slags forkortet Metro, der det bare hadde vært inne på metroen og ikke utenfor på begge sider. Og i Metro så er det jo strengt tatt nede i metroen lagene som regel blir stående. Så Metro kan jo kanskje allerede være ett "Close Quarters" :)

 

Mao. conquest på metro slik det er i dag ;) Det er sjelden at USA vinner på det kartet, det hender av og til om laget spiller bra sammen og gjør alt rett. Ellers er jeg redd det blir spamming av både 320 og hagler, selv om jeg vet de nerfet haglene.... Om det blir hovedsaklig innemiljø betyr det iallefall mindre mortar spamming, men raketter, 320 og andre eksplosiver blir enda værre... Og hvordan er det med antall spillere på disse brettene? Jeg kan se for meg et komplett kaos om det blir 64 spillere, noe sånt som kast en granat og du har en minst en kill... Jeg kommer nok til å kjøpe dette, for av og til er det kult å få øyeblikkelig action, andre ganger er det kult å være soldat...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle sammenligne battlefield med CoD? Ta heller å sammenligne close quarters med CS istedenfor. Der var det sllik at på hvert brett, så kunne man løpe ca like langt hver runde, og møte på en horde med fiender. Tenk det konseptet, bare med respawn. Slutt å tenk cod og tenk heller at battlefield ønsker heller å spre budskapet til alle. CQ, er for de som er utålmodig og ønsker action med en gang de starter. Opperation metro er egentlig veldig basert på close quarters combat.

Lenke til kommentar

Med tanke på dagens situasjon i BF3 (Supression som hovedfaktor) så ser jeg med skepsis på denne DLC'n. Spillbarheten står i fare for å reduseres av DICEs modifisering av spillelementene. Men dette kan jo patches igjen. Som det skrives i denne sniktitten; BF3 får med denne DLC'n større bredde og apellerer til de som liker hurtige matcher og mindre inviklet taktikk og fremgangsmåte. Sånn sett krydrer de et allerede rikt spekter av allerede mange forskjellige opplevelser, og det er bra. Men er tvilende til at dette vil fungere i praksis, spesielt til PC hvor man kan holde 64 spillere på et lite kart. Så denne DLC'n krever også sitt for server administrering.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...