Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på 2. året VGS nå, og skal være rødruss om to år. Jeg har fått høre flere ganger at jeg bør stille til president siden enkelte mener at jeg engner meg best av vårt kull. Dette kunne jeg også tenke meg. For øyeblikket har jeg kjæreste og trives med henne, og vi har vært sammen i snart ett år.

 

La oss nå si at dette forholdet varer to år til, og jeg vil bli president, men fortsatt er sammen med henne. Vil det si at jeg ikke kan bli president eller kan også presidenten for en skole ha kjæreste? Med tanke på knuten som går ut på å ha sex med president eller medlem av styre osv. Og selvfølgelig, hvis presidenten ikke kan være opptatt, frastår jeg fra å være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å ikke stille som president da du ikke er moden nok. Tror du virkelig det er din plikt som president å stille deg tilgjengelig for russeknuter? Poenget med knuten som går ut på å ha sex med russestyremedlem er ikke å gi andre russ et tilbud, men en slesk måte å få seg et ligg på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fra grunnloven, §14:

 

De i skolerne, herunder gymnasiet, hvem der bliver valgt som præsident for russ kan ikke være gift eller have et forhold med en person af det modsatte køn under nogen omstændigheder. Overtrædelse af dette afsnit, skal straffes i overensstemmelse med straffelovens §43 Kongen har ret til at give midlertidig pause i forholdet.

 

Tror nok du klarer deg fint selv om du har kjæreste.. Third world problem har nærmest fått en ny betydning. :)

Endret av Quote
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...