Gå til innhold

Hva synes du om Samsung Galaxy S III?


  

25 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Samsung Galaxy S III?

    • Den svarte til forventningene. Dette blir en suksess på høyde med Galaxy S II!
      12
    • Jeg hadde forventet mer av Samsung. De har ikke en sjanse mot iPhone 5!
      2
    • Spennende design!
      2
    • Kjedelig design!
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så er svar alternativene helt på trynet, hvorfor blande inn iphone5? har jo ikke kommet ut engang og ingen vet noe om den. Er vel mer naturlig å sammenligne den mot HTC one X.

 

For å svare på spørsmålet så svarte den til forventningene mine ganske bra, men designet ble jeg litt skuffet over. Ellers virker den ganske heftig.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Jeg synes den ser spennende ut med flotte spesifikasjoner :) Liker at den støtter trådløs lading, NFC, har minnekort støtte, oppgradert kamera,en meget god skjerm og at den skal være veldig rask. Nye Touchwiz ser og bedre ut :) Mange kritiserte S II for design og byggekvalitet men den ble jo en enorm suksess så det gjenstår å se hvordan markedet reagerer men personlig likte jeg den :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...