Gå til innhold

GTX 670 blir en liten lekkerbisken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de må jo ha plate derfor å passe på at luften blir presset igjennom kortet. Til gjengjeld så skulle jeg tro at det er ypperlig til 2 veis SLI da du kan plassere en tredjepartskjøler på det nederste kortet og få fri luftflyt til det øverste. Skulle til og med kunne gå an med litt modding å snu vifta, ta av lokket og få luft fra toppen. Hvis du da setter en tredjeparts kjøler på nederste kortet skulle du også kunne få ganske fin luftflyt på kortene i en 3 veis SLI.

Endret av vitty
Lenke til kommentar

Egentlig litt rart at de har den plata under vifta. Skulle jo tro dette var en ypperlig måte å skape rom for luftinntrekk i 3-veis SLI?

 

3-veis SLI er jo en rimelig smal nisje for folk som ikke har så mange praktiske bekymringer, er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Egentlig litt rart at de har den plata under vifta. Skulle jo tro dette var en ypperlig måte å skape rom for luftinntrekk i 3-veis SLI?

 

3-veis SLI er jo en rimelig smal nisje for folk som ikke har så mange praktiske bekymringer, er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt?

 

AtW

Hadde også hjulpet i tilfelle man har et hovedkort som ikke gir et spor mellom kortene.

Lenke til kommentar

Ser ut som prisen ikke blir så ille, med litt hell vil dette presse prisene på Amd sine modeller nedover sånn at det blir en litt mer spennende konkurranse mellom de to.

 

Neste skjermkort jeg skal oppgradere til bør være :

Ca 2K.

Stille.

Bra bildekvalitet.

God Ytelse.

Strømgjerrig.

Lenke til kommentar

Noen som vet om GTX 670 også vil støtte 3 skjermer slik som 680 gjør? Tror jeg kommer til å gå for et 670/660 (som jeg antar kommer) som julegave/dimmegave om de gjør det. :D

Jepp, 670 kommer, som 680 til å støtte fire skjermer

Lenke til kommentar
er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt?

Folding?

Men hvorfor skal man ha flere? Ser dere skrive OMG jeg skal ha 3 slike, ojojoj skal ha 2 slike.

Da kan man jo kjøpe en 680 eller 690.

asusmobo.jpg

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som prisen ikke blir så ille, med litt hell vil dette presse prisene på Amd sine modeller nedover sånn at det blir en litt mer spennende konkurranse mellom de to.Neste skjermkort jeg skal oppgradere til bør være :Ca 2K.Stille.Bra bildekvalitet.God Ytelse.Strømgjerrig.

 

jeg tenker i hvertfall 660 med en gang ;) får håpe det havner på 2k grensa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...