Gå til innhold

Bli med på nasjonal fotovandring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påstanden "nasjonal" ble kritisert sist akam skrev om dette også. Fotovandringen er ikke nasjonal, men begrenset til 8 av landets 96 byer og ingen distrikter. Selv bor jeg i norges 8. største by og har 1200 kilometer til nærmeste "nasjonale" fotovandring. Ja, de kunne godt benyttet et annet begrep.

 

Eller kanskje jeg og du kan samarbeide om lage en verdensomspennende fotovandring i hver våre bakhager? :p

 

For all del, det er et kjempetiltak for de åtte byene det gjelder og de til sammen ca 1/4 av norges befolkning som er innbygger i en av de heldige byene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Her kommer faktisk noen med et godt initiativ, og så er alt de får kjeft og misnøye? Skjerp dere...

 

Hva med litt oppmuntring og signaler om at man setter pris på det, så kanskje det blir utvidet til flere byer neste gang, noe de signaliserer at det allerede er planer om.

 

Jeg prøver å rydde plass den dagen, men det ser mørkt ut. Skal jeg også begynne å bitche fordi de ikke kan ha det over flere dager?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, hadde de kalt det 7-dagers fotovandring og det bare hadde skjedd noe den ene dagen du ikke har mulighet så kunne vel også du begynt å bitche litt? :p

 

Jeg burde sikkert gitt meg for lengst, så jeg stopper her. Lykke til alle dere som deltar!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Vel, hadde de kalt det 7-dagers fotovandring og det bare hadde skjedd noe en av dagene så kunne vel også du begynt å bitche litt? :p

Vel, moralen er at når noen prøver å komme med et godt initiativ, så er det smålig å begynne å klage fordi man ikke liker navnet. Hva de kaller det er for så vidt irrelevant. Hadde de kalt det "de største byene-fotovandring", så hadde det ikke kommet til ditt hjemsted uansett.

 

Jeg ønsker å støtte opp om det, fordi da er det større sjanse for at de gjentar det neste år. Og da i flere byer enn i dag slik at flere kan bli med. Jeg forstår godt at de ønsker å starte litt smått, og ikke gape over for mye på en gang, for så vidt jeg kan forstå, er dette første gangen de arrangerer det. Navnet nasjonal kommer vel av at de ønsker å utvide det til å bli en event som dekker større og større deler av landet etterhvert, og ønsker å stadfeste navnet og lage en merkevare ut av det fra første stund.

Lenke til kommentar

Ganske riktig ønsker vi ikke å bite over for mye nå i første omgang. Dette er første året noe slikt som dette avholdes, og utvidelsen er allerede betraktelig. Årets arrangement er inspirert av fotovandringene i Bergen, og fra én by til åtte er da en økning det står respekt av.

 

Planen er så absolutt å utvide til neste år dersom årets arrangement blir en suksess, men hvilke byer eller tettsteder som blir lagt til, er opp til dere. ;-) Hvordan vil vi komme tilbake til senere.

Lenke til kommentar

(Håper ingen mister rettighetene til sine egne bilder på veien... ;) )

Det ser ut til at de har fornuftige regler.

 

Dette var også noe vi var veldig klare på da representanter for Akam og Japan Photo hadde et møte om arrangementet. Vi ønsker å ha lesere og kunder på vårt lag på dette arrangementet - ikke svindle, utnytte eller lure dem. ;)

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Det ser ut til at jeg, typisk nok, har andre planer for den 12 mai. Er jeg heldig har jeg muligheten til å delta i noen få timer. Jeg regner med at en ikke er nødt til å holde på til et bestemt tidspunkt, men at man kan forlate vandringen når man selv føler seg ferdig?

 

Er det mulig å melde seg på, på forhånd i sin lokale JP butikk?

Lenke til kommentar

Her kommer faktisk noen med et godt initiativ, og så er alt de får kjeft og misnøye? Skjerp dere...

 

Hva med litt oppmuntring og signaler om at man setter pris på det, så kanskje det blir utvidet til flere byer neste gang, noe de signaliserer at det allerede er planer om.

 

Klart vi setter pris på det, det er jo nettopp derfor vi klager. At dette er en nasjonal fotovandring er flott, men jeg skulle ønske de faktisk gikk så langt som å være "nasjonale" ved å arrangere minst ett av møtestedene i nord, slik at vi også kan være med uten å måtte reise veldig langt.

 

Lykke til, dere som har mulighet til å være med!

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...