Gå til innhold

Hodetelefoner streamer musikk rett fra nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prinsippet virker genialt. Men dessverre fremstår det som noe bakstrebersk, og failer på fleksibilitet.

 

Protokollen er ukjent, og den eneste musikken du kan høre på kommer fra MyKoss. Hva om eg vil høre på en YouTube-låt, Spotift? iTunes? Det går jo ikke. Kun musikken som er tilgjengelig fra MyKoss. Og hvilken garanti har vi for at MyKoss er i drift om fire år? Ingen med mindre det blir en suksess.

Lenke til kommentar

Prinsippet virker genialt. Men dessverre fremstår det som noe bakstrebersk, og failer på fleksibilitet.

 

Protokollen er ukjent, og den eneste musikken du kan høre på kommer fra MyKoss. Hva om eg vil høre på en YouTube-låt, Spotift? iTunes? Det går jo ikke. Kun musikken som er tilgjengelig fra MyKoss. Og hvilken garanti har vi for at MyKoss er i drift om fire år? Ingen med mindre det blir en suksess.

Enig, spennende produkt.

Men du må jo ha en portal for å identifisere ditt headsett og sette opp kanaler. Hvordan kan man ellers løse det?

Men det er vel ingen grunn til at ikke Spotify eller iTunes kan legges til som en kanal? Er ikke det bare koding som skal til?

Lenke til kommentar

Logitech har jo allerede Squzebox som man kan laste ned "Apps" til. Så hvis Logitech lager noe lignende, kan det bli bra. Eller kanskje Sonos.

 

Kunne kanskje hatt litt minne eller støtte for minnekort slik at man kan drive med offline syncing, så da kan man høre på musikk offline også.

Lenke til kommentar

Prinsippet virker genialt. Men dessverre fremstår det som noe bakstrebersk, og failer på fleksibilitet.Protokollen er ukjent, og den eneste musikken du kan høre på kommer fra MyKoss. Hva om eg vil høre på en YouTube-låt, Spotift? iTunes? Det går jo ikke.

 

Det går vel fint. Da er det bare til å koble til pc'en eller mobilen med 3,5 mm jack'en og koble den til boksen som følger med så er det problemet fikset.

 

Se i videoen :)

Lenke til kommentar
Prinsippet virker genialt. Men dessverre fremstår det som noe bakstrebersk, og failer på fleksibilitet.
Hva er det da som er genialt med det? :) Jeg synes dette virker helt meningsløst, da alle er vant med Spotify samt å kontrollere egne lydkilder.

Det geniale er at man kun trenger et headsett. Man trenger ikke en musikkspiller, mobil eller tablet ekstra for å laste ned musikken og spille av, man streamer direkte. Dessverre er det litt dårlig gjennomført, synes eg. Og tross alt et begrenset utvalgt. Hva om man kunne koble headsettet til flere datamaskiner som en standard lydenhet? Og hva om det kunne spilt av radiostreams direkte, og ikke begrenset til MyKoss? Enorme muligheter med en gang.

 

Det går vel fint. Da er det bare til å koble til pc'en eller mobilen med 3,5 mm jack'en og koble den til boksen som følger med så er det problemet fikset.

 

Se i videoen :)

Joda, eg forstod det. Men hva skiller da dette fra andre trådløse headsett? Ingenting, bortsett fra at det er ekstra dyrt pga en funksjonalitet som ikke trengs.

Lenke til kommentar

Prinsippet virker genialt. Men dessverre fremstår det som noe bakstrebersk, og failer på fleksibilitet.Protokollen er ukjent, og den eneste musikken du kan høre på kommer fra MyKoss. Hva om eg vil høre på en YouTube-låt, Spotift? iTunes? Det går jo ikke. Kun musikken som er tilgjengelig fra MyKoss. Og hvilken garanti har vi for at MyKoss er i drift om fire år? Ingen med mindre det blir en suksess.

 

Æ har ikkje nåkka spesielt tru på at detta bi nåkka "hit". Fleksibilitet e vældi vekti førr å sælg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...