Gå til innhold

Mountain Lion Developer Preview 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Apple valgte å droppe det iOS-lignende utseendet på iCloud-menyene."

 

Så vidt jeg kan se har de ikke droppet noe som helst, men lagt til to knapper midt på nedre vinduramme som lar bruker velge mellom symbolvisning (som i forrige utgave) eller listevisning.

 

For øvrig var listen over kjente bugs på side 2 langt kortere enn forventet, ca 4 måneder før lansering - noen småting må da Apples programmerere ha å pusle med i sommer. ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Noen som vet om airplay mirroring vil bli tilgjengelig for macbooks med Core2Duo cpu? Såvidt jeg har fått med meg er dette hittils kun for pc'er med sandy bridge og nyere...

 

Dette er en av grunnene til at jeg hater apple.

Hvorfor ikke la brukeren bestemme hva de vil kjøre, og ikke?

 

Fordi det er ett problem med CPUn. Nyere i5/i7 har støtte for screenmirroringen i CPU og du mister ingen preformance slik jeg har forstått det på dev beta forumene hvor folk prøver å forklare dette.

Lenke til kommentar

Blir for dumt å legge en Developer Preview til grunn for denne møkka-artikkelen.

 

Men HW.no tar jo penger fra Microsoft, så en de må vel prøve å finne på noe dritt å slenge om konkurrenten.

 

Og, ja, jeg får sikkert en sur PM - igjen - om at jeg ikke får si noe stygt om Microsoft. Ellers så fjernes bare innlegget. Sensur er jo alltid topp.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sitter med DP4 på en splitter ny MBP Retina, og irriteres mest av disse feilene som går på display brightness. Inntil nå trodde jeg faktisk at Macen kræsja ved annenhver oppstart — neste gang prøver jeg å øke brightness før svenskeknappen. ;-)

 

Noen som veit om en måte å oppgradere til final, uten å måtte reinstallere alt, når final kommer? Klin umulig?

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...