Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Poster en tråd her bare for å få et innblikk i hva andre mener om situasjonen jeg forklarer nedenfor! Alltid spennende, hehe!

Skriver kort men konkret, så dere slipper å lese en halv bok for å kunne svare :p Hadde vært veldig fint om også jenter kunne svart!

 

Situasjoner er slik:

- Jente tar kontakt på Facebook, chatten avsluttes mot kvelden, men jenta fortsetter dagen etter med å "svare" på den siste chat-meldingen min. Dette resulterer i lange meldinger (pm) på face i en lengre periode...

- Etterhvert: Tlf.nummer blir utvekslet, jeg sender sms. Hun svarer! Senere på kvelden ringer hun, jeg tok den ikke(hadde ikke mobilen på meg) Jeg ringer tilbake litt senere, hun tar den ikke, men ringer tilbake.. La merke til at hun lo helt sykt mye under telefon samtalene, hva betyr det?

- Hun var på byen denne kvelden, og hadde sendt meg melding midt på natten, den svarte jeg på dagen etter, men den fikk jeg aldri svar på- hvorfor ikke?

- Snakket på fb et par dager senere, koselig samtale, men plutselig svarte hun ikke mer.. Hva skal det bety?

 

Jeg liker henne, hun er sykt digg. De gangene vi har møtt hverandre har det vært veldig bra kjemi- med klemming her og der!

 

Spørsmål:

Er hun interessert i meg? Eller er jeg bare en venn?

Det er kjent at mange jenter leker "hard2get". Og har lest i diverse andre forum at gutter ikke får svar på meldinger. Det samme opplevde jeg, som forklart ovenfor - Hva er dette for noe, jenter?

 

Takker meget for svar på forhånd! Kom gjerne med spm om noe er uklart!

Hilsen gutt i slutten av tenårene :p

 

Anonym poster: 7bc643a3bdc6b8f960717cf46c624339

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er uvanlig at jenter kontakter en gutt så mye uten å være interessert. At hun ikke svarer mer kan være en konsekvens av at du ikke har hatt det videre, slik at du kan ha fremstått som "hard to get" overfor henne.

 

Ta henne med på et eller annet, og eskaler når det lar seg gjøre. Får du til tungetango eller laksedypping, tror jeg nok du vet hvor du har henne :)

Lenke til kommentar

Det er uvanlig at jenter kontakter en gutt så mye uten å være interessert. At hun ikke svarer mer kan være en konsekvens av at du ikke har hatt det videre, slik at du kan ha fremstått som "hard to get" overfor henne.

 

Ta henne med på et eller annet, og eskaler når det lar seg gjøre. Får du til tungetango eller laksedypping, tror jeg nok du vet hvor du har henne :)

 

Tusen takk for svar! Det var også slik jeg oppfattet det, så derfor jeg tok kontakt på face etter den kvelden vi snakket i telefon...

Jeg har jo tatt kontakt med henne også et par ganger, iallefall etter at jeg merket hun tok mer og mer kontakt med meg. Så skjønner ikke hvordan jeg kan fremstå som "hard to get" Og evt. så er vel ikke det en grunn til å slutte å svare?

 

Nå har det seg også slik at vi ikke bor i samme by. Og vi ser ikke så mye til hverandre face to face. Har egentlig forholdvis bra selvtillit, så er ikke redd for å spørre henne med på ting, men blir liksom litt vanskelig.. hehe :)

Anonym poster: 7bc643a3bdc6b8f960717cf46c624339

Lenke til kommentar

At hun trodde du var uinteressert er vel mer nøyaktig enn "hard to get". Det er vanskelig å vite hvorfor hun sluttet å svare, og grunnene til det kan være mange:

- Hun er usikker på om du et interessert og "gir opp"

- Hun søker bekreftelse

- Hun er interessert, men tør ikke å vise for mye interesse

- Hun så meldingen og glemte å svare

etc.

 

Har ikke erfaring med jenter som bor i andre byer, så her kan ikke jeg gi deg gode råd :)

Lenke til kommentar

At hun trodde du var uinteressert er vel mer nøyaktig enn "hard to get". Det er vanskelig å vite hvorfor hun sluttet å svare, og grunnene til det kan være mange:

- Hun er usikker på om du et interessert og "gir opp"

- Hun søker bekreftelse

- Hun er interessert, men tør ikke å vise for mye interesse

- Hun så meldingen og glemte å svare

etc.

 

Har ikke erfaring med jenter som bor i andre byer, så her kan ikke jeg gi deg gode råd :)

 

Hmm, ja - interessant! Vi tenker veldig likt. Det jeg bare er usikker på, er om hun ønsker noe mer, eller bare vil ha et vennskap. Hun er litt yngre enn meg, men tror ikke hun ser på det som en dilemma!

 

Hun sa hun glemte å svare, og beklaget for det. Men glemmer man virkelig det når man er interessert i noen?

Anonym poster: 7bc643a3bdc6b8f960717cf46c624339

Lenke til kommentar

Når en jente du ikke kjenner fra før tar såpass mye kontakt er hun nok mest sannsynlig interessert i deg.

 

At hun ikke svarte på meldingen er jo ikke så merkelig når du ikke svarte før dagen etter. Kanskje ville hun møte deg på byen, eller ihvertfall ha tak i deg der og da, og dagen etter var det ikke så viktig lenger.

Lenke til kommentar

Når en jente du ikke kjenner fra før tar såpass mye kontakt er hun nok mest sannsynlig interessert i deg.

 

Nå har jeg kjent henne en stund da. Men i det i siste har bare kontakten eksplodert!

 

At hun ikke svarte på meldingen er jo ikke så merkelig når du ikke svarte før dagen etter. Kanskje ville hun møte deg på byen, eller ihvertfall ha tak i deg der og da, og dagen etter var det ikke så viktig lenger.

 

Du har nok et poeng her, med den meldingen ja! Hun spurte om jeg kunne komme ut! Jeg er bare så dum at jeg aldri dro ut ettersom det var ganske sent :/

Anonym poster: 7bc643a3bdc6b8f960717cf46c624339

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...