Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

 

Klarer ikke dy meg, jeg skjønner ikke hvorfor folk frivillig kjører Sense! Du kan prøve å resette telefonen og se om det hjelper!

 

Sense kamera appen er veldig god og er ikke tilgjengelig på AOSP. I tillegg er det vel fortsatt noen problemer med multitouch?

 

Edit: og videokamera selvfølgelig, men det kunne jeg vel knapt brydd meg mindre om :p

Endret av Habarug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt min htc one s i litt over en uke nå. Jeg er strålende fornøyd. Linden bedre enn både one x og gs3, one x på grunn av skjermen, gs3 på grunn av skjermen, htc sende 4, og mange funksjoner som bare irriterer va av deg.

, og det billige plastdekseletm. Topp topp tommel opp, passer fint tt il min lille hånd. Og den greia at internettet skrus av ble fiska på en oppdatering forrige uke. Jeg har prøvd både one x og gs3. Prøvde alle før jeg kjøpte..

,

Lenke til kommentar

Hatt min htc one s i litt over en uke nå. Jeg er strålende fornøyd. Linden bedre enn både one x og gs3, one x på grunn av skjermen, gs3 på grunn av skjermen, htc sende 4, og mange funksjoner som bare irriterer va av deg.

, og det billige plastdekseletm. Topp topp tommel opp, passer fint tt il min lille hånd. Og den greia at internettet skrus av ble fiska på en oppdatering forrige uke. Jeg har prøvd både one x og gs3. Prøvde alle før jeg kjøpte..

,

 

Så bra du er fornøyd.. tror jeg.. Skjønnte ikke helt om det var noe spørsmål/problem du hadde :S

Lenke til kommentar

Hatt min htc one s i litt over en uke nå. Jeg er strålende fornøyd. Linden bedre enn både one x og gs3, one x på grunn av skjermen, gs3 på grunn av skjermen, htc sende 4, og mange funksjoner som bare irriterer va av deg.

, og det billige plastdekseletm. Topp topp tommel opp, passer fint tt il min lille hånd. Og den greia at internettet skrus av ble fiska på en oppdatering forrige uke. Jeg har prøvd både one x og gs3. Prøvde alle før jeg kjøpte..

,

 

Så bra du er fornøyd.. tror jeg.. Skjønnte ikke helt om det var noe spørsmål/problem du hadde :S

 

Tenkte litt mer på dem som leter etter ny mobil;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er jeg eier av en HTC One S, som er grå. Hadde ett uhell med min gamle telefon som innebærer at den er død, så da var det rett ut for å skaffe en ny, syntes One X ble for stor, One S er akkuratt passe!

Foreløpig er jeg kjempefornøyd, nå er det bare å prøve ut batteriet, så håper jeg at det også er greit! :)

Lenke til kommentar

Vurderer HTC one S som min neste mobil og har endel ting jeg lurer på og håpte noen her kunne hjelpe litt :)

 

Har en Lumia 800 i dag som jeg ikke er fornøyd med (viss noen har noe å si om å gå fra lumia800 til one S er det bare å fyre løs) Det jeg er minst fornøyd med på lumia er batteritid og samtale kvalitet.. ellers funker den greit

 

Så da lurer jeg på hvordan batteritiden på One S er? mener jeg leste at den skulle være ganske bra

 

Hvordan er samtale kvalitet? er det høyt nok volum på høytaler slik at man greit hører di i andre enden? Noen som har hatt problem med at andre enden ikke hører dere?

 

Lurer og litt på dette med android.. er det mye forskjell fra di forskjelige levrandørene her? f.eks htc og samsung.. eller får man det samme fra begge? (SG3 vurderes og)

 

Noen som har noen tilbakemeldinger om skjermen? (fint om noen kan si noe om one S vs. Lumia 800)

Lenke til kommentar

Vurderer HTC one S som min neste mobil og har endel ting jeg lurer på og håpte noen her kunne hjelpe litt :)

 

Har en Lumia 800 i dag som jeg ikke er fornøyd med (viss noen har noe å si om å gå fra lumia800 til one S er det bare å fyre løs) Det jeg er minst fornøyd med på lumia er batteritid og samtale kvalitet.. ellers funker den greit

 

Så da lurer jeg på hvordan batteritiden på One S er? mener jeg leste at den skulle være ganske bra

 

Hvordan er samtale kvalitet? er det høyt nok volum på høytaler slik at man greit hører di i andre enden? Noen som har hatt problem med at andre enden ikke hører dere?

 

Lurer og litt på dette med android.. er det mye forskjell fra di forskjelige levrandørene her? f.eks htc og samsung.. eller får man det samme fra begge? (SG3 vurderes og)

 

Noen som har noen tilbakemeldinger om skjermen? (fint om noen kan si noe om one S vs. Lumia 800)

 

Hei!

 

Når det gjelder batterilevetid er den relativt sett svært god. Det er vanskelig å gi nøyaktige tall da bruksmønsteret har så stor invirkning. Du burde nok likevel belage deg på å lade den daglig, slik som med alle andre smarttelefoner. Rent subjektivt vil jeg sammenlikne batterilevetiden på One S med iPhone 4S. Føler jeg får ca samme tid ut av telefonene. AMOLED-skjermen drar ganske mye mer strøm ved visning av hvitt, så en mørk wallpaper feks er å anbefale. Ellers kan jeg anbefale å lese tester og batteri-benchmarks som gir en god oversikt over hva slags batterilevetid du kan forvente.

 

Samtalekvaliteten er upåklagelig. Har ikke opplevd noen problemer med dette og ingen har klagd på meg i andre enden heller.

 

Telefonen leveres med Android 4.0.3 mener jeg å huske, som er tilnærmet nyeste versjon av operativsystemet. Nå har det seg slik at HTC, Samsung og de andre produsentene ønsker å differensiere seg fra konkurrentene ved å lage visuelle "skall" utenpå Android (slik som man gjorde med Windows Mobile i gamle dager). De fleste som kjøper en HTC telefon er fornøyd med grensesnittet, mens de av oss, meg selv inkludert, som er ute etter den reneste og i mine øyne den beste Android-opplevelsen, står fritt til å legge inn Android som er kompilert rett fra kildekodetreet til Google. Dette vil si at du i teorien kan få Android 4.1 (JellyBean) inn på din One S fra og med i dag. :) Selv bidrar jeg med en del kode til både Android OSP og CyanogenMOD, og i sistnevnte har vi allerede begynt å flette inn JB-koden.

 

Lykke til med valg av telefon :)

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Min One S har i det siste begynt å oppføre seg rart. Når man trykker på hjem knappen så dukker de 7 hjemskjermene opp. Trykker man en gang til så kommer man tilbake til hjem skjermen. Dette gjør den helt av seg selv ca 10 ganger. Dette skjer opptil 8-9 ganger daglig, utrolig irriterende! Flere som har opplevd dette?

 

Vurder å sende den inn nå og tillegg klage på alle ripene og prikkene i lakken, ser ikke pen ut nå.

Lenke til kommentar

Min One S har i det siste begynt å oppføre seg rart. Når man trykker på hjem knappen så dukker de 7 hjemskjermene opp. Trykker man en gang til så kommer man tilbake til hjem skjermen. Dette gjør den helt av seg selv ca 10 ganger. Dette skjer opptil 8-9 ganger daglig, utrolig irriterende! Flere som har opplevd dette?

 

Vurder å sende den inn nå og tillegg klage på alle ripene og prikkene i lakken, ser ikke pen ut nå.

 

Samme her. Nettleseren restarter seg daglig. Dekselet får hvite prikker. Og de 3 nederste knappene slutter å fungere daglig, må derfor restarte den.

Lenke til kommentar

Hatt min nye HTC One S i en ukes tid nå og er forsåvidt fornøyd sålangt. Henger seg litt på internett og så langt ikke merket noe til deksel problem. Men...

 

Har opplevd 4-5 ganger at når folk ringer meg så blir det en fæl ulyd og hører ikke hva de sier (og de hører ikke meg). Når jeg ringer opp igjen så er problemet borte. Noen som har opplevd det samme?? Noen som vet hva dette kan skyldes??? Har viderekoblet telefon nummer på jobb til mobilen og vet ikke om det kan ha noe og si? Har Ventelo abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...