Gå til innhold

Tilbakeblikk: Chrono Trigger (DS, iPhone, PS3, Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chrono Trigger er obligatorisk for enhver gamer. Man kan kanskje si at ffvi er bedre, men som artikkelen påpeker føles CT mer gjennomført og gjennomtenkt. Dobbel og trippel tech systemet er genialt, og at man ikke hadde en egen kampskjerm som man poppet tilfeldig innom i tide og utide var også lysår foran alternativet.

Lenke til kommentar

Er ikke Chrono Trigger kun tilgjengelig på den amerikanske PS Store?Mener jeg har sett etter det på den europeiske butikken uten hell. :hmm:

 

Det stemmer dessverre. Jeg har ikke PS3 og gikk etter informasjon jeg fant på nettet. Skal endre artikkelen.

 

Håper att Sony får lansert dette i Europa også etter å ha lest artikkelen fikk jeg veldig lyst til å spille dette mesterverket igjen

Lenke til kommentar

Sony sa vel at det skulle komme til europa en liten stund etter at det kom på det amerikanske psn. Det er vel rundt 1 år siden.

 

Så med andre ord - nei, det kommer sannsynligvis ikke til Europa.

Faen, jeg har hatt lyst til å spille CT siden jeg leste om det i gode gamle Power Player (om noen husker det) for evigheter siden.

Lenke til kommentar

Chrono Trigger er lett å få tak i. Det finnes et utall versjoner der ute; SNES, PS1, DS, Virtual Console, PSN, mobil...sikkert flere jeg ikke vet om og.

 

Liker man JRPGer er det selvfølgelig obligatorisk. Selv om FFVI har en sterkere historie synes jeg CT har et friskere gameplay, så for min del er de jevnbyrdige.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...