Gå til innhold

Hår på ryggen


tadcomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink:

 

Ikke det at jeg har det asså! Men jeg kjenner flere som har tydelig behåret rygg...

 

hehe.. mhm.. jeg kjenner en kar som er kamerat med en fyr som er onkelen til en i oslo liksom.. ;) sure! alle menn har hår på ryggen! menn med M ;)

 

men her inne er det mest gutter da;) *fyrepåguttene* ;) hihihi! :lol:

Lenke til kommentar
tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink:

 

Når du ser ut som en ape til slutt, så jo.. :p

Arve87 ... noe du vil snakke om ? :roll:

 

Gjerne det, kan snakke om den gode maten eg spiste tidligare i dag.

Mekka meg to schwære og deilige hamburgere, var though litt umulig å spise uten å klisse, så eg sølte litt dressing på musematta.. Den lukter ikkje godt no - men det får så vere.

Noke meir du lurte på? :D

Lenke til kommentar

Hår på ryggen er ekkelt. Synes også hår på magen er sløvt jeg ,men det er iallefall akseptabelt. Skal man ha noe hår så får det bli en stripe mellom navelen og ned og kanskje litt rundt nipplene. NOe annet en det er bare ekkelt imo ,men jeg er jo sikkert ikke den personene som skal bedømme dette.

 

Har ikke noe hår på ryggen.

Lenke til kommentar
Hår på ryggen er ekkelt. Synes også hår på magen er sløvt jeg ,men det er iallefall akseptabelt. Skal man ha noe hår så får det bli en stripe mellom navelen og ned og kanskje litt rundt nipplene. NOe annet en det er bare ekkelt imo ,men jeg er jo sikkert ikke den personene som skal bedømme dette.

 

Har ikke noe hår på ryggen.

 

/me er ideal duden til cfd når det gjelder hår :p

(kuksti, littegrann kasse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...