Gå til innhold

Dagens bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det det som "Aetius" har skrevet som er det dere hadde å si om bildet? Hvis ikke tror jeg ikke at jeg klarer å finne det dere snakker om.. Hvis jeg "Klikker du på det lille bildet til høyre" kommer jeg bare inn på siden med bildet og kommentarer, ikke noe som ser ut som er skrevet av dere..?

Lenke til kommentar

Ja, enn så lenge er det mitt nick som vil bli brukt. Det er mulig vi blir nødt til å etablere en slags felles redaksjonsbruker for å gjøre dette litt enklere.

 

Hva egen tråd angår, så er det neppe aktuelt, men det er ikke snakk om at dagens bilde fra tidligere dager skal flyttes nedover på siden. de skal bare ligge på den faste plassen oppe i hjørnet, ingen andre steder.

Lenke til kommentar

Dagens bilde limes fast på sin plass i 24 timer, og tanken er at det senere skal fjernes automatisk når det har ligget der 24 t. Det kan imidlertid erstattes før 24 timer er gått.

 

Når vi plukker bilder vil vi som oftest ta fra dem som er postet siste døgn, men det kan også tenkes at vi fra tid til annen vil plukke frem gamle bilder om vi synes det er grunn til det. Vi plukker helt fritt, med andre ord, men vil oftest plukke ferskvare.

Lenke til kommentar

Ok, då forstår seg! :)

 

Mht. ferskvare:

Så da betyr det at f.eks. et bilde som er postet i løpet av de neste 24 timene etter kl.10.54 idag, potensielt KAN bli dagens bilde den 17.04.12, eller blir det ev. et bilde postet i løpet av de siste 24 timer FØR dere foretar utvelgelsen som KAN bli dagens bilde den 17.04.12?

Spør bare for å sjalte ut ev. usikkerhet rundt tidsperspektiv.... ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En lenke til kommentaren og bildet legges så ut som en lenke på forsiden, på en fast plass, hvor den blir liggende i 24 timer, eller til neste dagens bilde kommer. Denne saken vil ikke flyttes nedover forsiden, som andre saker, men erstattes av neste utvalgte bilde når det foreligger.

 

Ser ut som den har begynt å flytte seg ned over nå. Er prøveperioden alt over?

Lenke til kommentar

Neida, bare en svakhet (meg) i den midlertidige løsningen for å holde den på fast plass. Det tekniske er ennå ikke på plass, så vi må bruke en quick&dirty løsning enn så lenge. Skal være på plass igjen nå, og bli liggende til midnatt. I helgene har vi ikke dagens bilde, men et nytt bilde vil dukke opp på mandag, er planen.

 

I perioden 27/4 til 1/5 vil det heller ikke være noe dagens bilde, da jeg er på Runde de dagene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...