Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Denne tråden har blitt opprettet som en respons til ett ønske fra Jarmo og for å skille ut ønsker fra det som gis bort.

Dette gjøres da for å ha en separat liste for ønsker og det som gis bort og vil gjøre søk lettere i fremtiden.

Reglene må nok redigeres underveis, her håper jeg på å få en hjelpende hånd fra noen moderatorer etterhvert som tråden vokser seg til i størrelse, foreløpig åpner vi med lignende regler som i "Gis bort" tråden.

 

* Ikke skriv i tråden at "Jeg har sendt PM", "Jeg har det" osv, kort og greit poster som ikke er ønsker.

 

* Post deler dere ønsker og som dere kan ta imot mot frakt her

 

* Rediger bort ønsker som er tilfredsstillt eller som ikke er relevant lenger.

 

* Unngå småprat, dog er relevant rådgiving tillat(litt da)

 

* Helst oppgi hvor du befinner deg slik at frakt kan beregnes.

 

*Kom med realistiske ønsker, ikke forvent at noen gir bort en moderne CPU eller skjermkort.

Endret av Jarmo
Stokket innlegg for å få dette først i tråden
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ingen som har flat kabel i Stavangerområdet?

 

Må være minst 10 ledninger... vet ikke helt hva den heter, men ser for meg en grå og veldig bred kabel med mange tynne ledninger på og kontakter i begge ender...

 

Er vel en IDE kabel du er ute etter. Bare å lete i returkasser, så finner du nok det selv.

Lenke til kommentar

Ingen som har flat kabel i Stavangerområdet?

 

Må være minst 10 ledninger... vet ikke helt hva den heter, men ser for meg en grå og veldig bred kabel med mange tynne ledninger på og kontakter i begge ender...

 

Vis du fortsatt er på leting så har jeg en HÆV med slike flate kabler, usikker om det er Floppy, IDE etc men si ifra om du er int så skal jeg se om jeg finner et par. Kan slenge de i en konvolutt så fraktkosten blir en 20,- elns.

 

LMK.

Lenke til kommentar

Ingen som har flat kabel i Stavangerområdet?

 

Må være minst 10 ledninger... vet ikke helt hva den heter, men ser for meg en grå og veldig bred kabel med mange tynne ledninger på og kontakter i begge ender...

 

Vis du fortsatt er på leting så har jeg en HÆV med slike flate kabler, usikker om det er Floppy, IDE etc men si ifra om du er int så skal jeg se om jeg finner et par. Kan slenge de i en konvolutt så fraktkosten blir en 20,- elns.

 

LMK.

 

Bare synd at frakten kommer på mer enn hva det ville om jeg bestilte på eBay fra kina ...

 

Jeg satser fortsatt på å finne noe, ellers takk :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har vi en tråd der vi kan spørre etter deler?

 

I alle fall - jeg vet at dette går mot reglene for tråden, men det haster litt (posten kan evt slettes etter at jeg fått "hjelp").

 

Jeg trenger et PCI IDE/ATA kontrollerkort. Bygger maskin til svigerfar med SSD, og tenkte å bare bruke den gamle IDE-HDDen hans til personlige data, men så var det søren meg ikke IDE-tilkobling på HKet jeg kjøpte. Betaler gladelig for porto, og om nødvendig en liten slump for selve kortet.

 

Send PM. Bør ha kortet i posten senest onsdag om mulig. Kan hente det om noen har et liggende i Trondheim.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Vi kan tillate slike poster, dog ingen tiggeposter uten definerbare ønsker om spesifikke deler el..

Så, kun datadeler og/eller maskiner som har spesifikasjoner som bl.a dette:

 

SD-ram, PC-133 SO-Dimm 512MB, 144 pin. ønskes(mitt ønske)

 

Og husk, ingen krav om betaling utover frakt/porto, og resten tas over PM.

Alt annet tilhører til bruktmarked.no

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

la meg se, hva ønsker jeg?

 

reserverknappedeksler til logitech illuminated keyboard y-uy95 (spesifikt " ; " knappen) :p

nvidia skjermkort til acer aspire 5720z model: icl50

ladeplugg(evt. hovedkort) og tastatur til asus pro71sr-7s161c

 

kommer sikkert mer senere, har alltid savnet et "ønskes" valg :)

 

jeg betaler selvfølgelig frakten.

Lenke til kommentar

Driver å setter i stand noen eldre laptops.. en av disse mangler LCD panel..

Så.. noen her som har et fungerende lcd panel til en Acer TravelMate 4320? (14.1")

Mener å huske at dette er det eneste denne mangler.

Har en del skjermer liggende, men ingen som passer denne.

 

Noen her som muligens har dette liggende? :)

Lenke til kommentar
Tja? Kan ikke huske at vi har en slik tråd? Men vi kan jo opprette en da. :)

Jeg er enig i at det er mer ønskelig og oversiktlig, så kan vi som skal kaste noe se om det er noe som ønskes, mens de som trenger noe kan poste der og saumfare og se her.

Denne tråden er jo mer "impuls" basert ved at man snubler over ett kabinett for eksempel som man kan da bygge en maskin fra sin "kirkegård"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...