Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+1 på Ori! Jeg har spilt en del Rayman nå når vi fikk det på xbox one, og liker det, men dette er noe eget! Vil bare videre og videre, samtidig som jeg ikke vildet skal ta slutt!

Skrevet

På 360 kunne man lagre spill osv på minnepenn, synd man ikke kan det lenger.

Da må du jo ha veldig store, og mange, minnepenner.. Er ikke uvanlig at spillene er på 30GB+.
  • Liker 1
Skrevet

det der ser ikke bra ut... må vel starte på nytt

Det tror jeg desverre du har helt rett i. Men nå er definitivt ikke Ori det verste spillet jeg må starte på nytt og litt har jeg jo lært allerede så det går nok greit.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring med Turtle Beach XO seven headset?

Hvordan kobler man dette til? Ser de har tilbud på det på CDON nå til 1199, så lurer litt på å kjøpe det.

Skrevet (endret)

Må vel koble headsetet i One kontrollen. Så kjører du optisk ut fra konsollen til headsetmottakeren.

EDIT: Youtube har det meste

Endret av Mala
Skrevet

Takk for info, så det er optisk kabel mellom xboxn og headsettet?

Youtube er sperret på jobb se, får sjekke den når jeg kommer hjem

Skrevet

Glem det jeg skrev om headsett mottaker, trykte meg i gjennom videoen nå og det ser ikke ut til å være en slik enhet med det heasettet.

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med Turtle Beach XO seven headset?

Hvordan kobler man dette til? Ser de har tilbud på det på CDON nå til 1199, så lurer litt på å kjøpe det.

fraråder virkelig å gjøre det.. Hvorfor ikke heller kjøpe en hodeteøefonadapter og få noe som faktisk lyder bra istedet (vanlige hodetelefoner) til rundt tusen lappen? Endret av mrdalesen
Skrevet

De burde ha ventet med å gi oppmerksomhet til den tech demoen mtp hypen rundt Playtonic Games og Project Ukulele. Folk har ikke lyst til å høre om Banjo-Kazooie med kinect-styring uansett om det er et ekte spill eller ikke.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Kinect hva? :p

Skrevet

Folk har vel ikke lyst til å høre noe om Kinect-relatert spilling i hele tatt tenker jeg

99% enig med deg. Hadde de komt med noe som faktisk var bra gjort og ikke bare veiving med armer og bein uten mål og mening så hadde det vært noe, men det skjer vel aldri.

Skrevet (endret)

MS tok effektivt livet av enheten dagen det ble offisielt at de ville levere konsollen uten. Men jeg forstår like fullt avgjørelsen ut i fra MS sitt perspektiv.

Hadde innerst inne trua på at indiescenen ville få til noe morro ettersom nå "alle" kundene satt med en Kinect enhet,men det er det vei ingen utviklere som gidder å kaste bort for mye tid på nå.

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...