Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Etter min mening holder spill til Xbox 360 fremdeles god standard rent grafikkmessig. Klart oppdaterte datamaskiner med kraftig maskinvare kan kjøre spill med langt bedre grafikk enn det en Xbox 360 i dag klarer å tilby, men forskjellene er fremdeles ikke store nok til at Microsoft bør haste med å lansere en ny konsoll.
Har du bodd i en grotte de siste årene? Forskjellen vil jeg si er ganske stor på en 360 og Pc. Ta en titt på den her du å si hvilken som ser best ut.

 

Kanskje det bare er meg, men jeg merker faktisk ikke enorm forskjell. I enkelte bilder må jeg faktisk se etter hvilke som ser best ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min mening holder spill til Xbox 360 fremdeles god standard rent grafikkmessig. Klart oppdaterte datamaskiner med kraftig maskinvare kan kjøre spill med langt bedre grafikk enn det en Xbox 360 i dag klarer å tilby, men forskjellene er fremdeles ikke store nok til at Microsoft bør haste med å lansere en ny konsoll.
Har du bodd i en grotte de siste årene? Forskjellen vil jeg si er ganske stor på en 360 og Pc. Ta en titt på den her du å si hvilken som ser best ut. http://youtu.be/cDQbJ6oQznw

 

Kanskje det bare er meg, men jeg merker faktisk ikke enorm forskjell. I enkelte bilder må jeg faktisk se etter hvilke som ser best ut.

 

ser heller ikke en enorm forskjell her. men gleder meg og håper ny xbox lanseres innen neste år.

Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hva de gjør med achievement-systemet. Jeg håper at de videreutvikler systemet, men at vi samtidig får ta med oss poengene videre.

 

Hvordan er Fez? Er det Metroid-aktig eller mer rett frem? Er som alltid sugen på noen nye metroidvaniaspill, så vurderer å laste det ned.

Jeg ville ikke ha kalt det et Metroidvania akkurat. Du bruker mye tid på å utforske kartet, men det er for eksempel ingen fiender i spillet. Det er heller ikke mange oppgraderinger i spillet, noe som gjør at spilleren er avhengig av de verktøyene han allerede er i besittelse av for å løse gåtene i spillet.

 

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe spillet så vil jeg anbefale deg å spille New Game + også. Det er egentlig da spillet begynner. Phil Fish og Polytron har nemlig skapt et eget alfabet og et eget tallsystem, og mange av gåtene i spillet er basert på disse systemene. Du får en herlig følelse når det endelig går opp for deg hva de ulike symbolene står for.

 

Når det gjelder nye Metroidvanias så kan det være lurt å holde et øye med

Fyren som arbeider med spillet er veldig inspirert av retrospill, og han har oppgitt Castlevania-serien som en inspirasjonskilde. Hell Yeah: Wrath of the dead rabbit høres også veldig lovende ut.
Lenke til kommentar
Etter min mening holder spill til Xbox 360 fremdeles god standard rent grafikkmessig. Klart oppdaterte datamaskiner med kraftig maskinvare kan kjøre spill med langt bedre grafikk enn det en Xbox 360 i dag klarer å tilby, men forskjellene er fremdeles ikke store nok til at Microsoft bør haste med å lansere en ny konsoll.
Har du bodd i en grotte de siste årene? Forskjellen vil jeg si er ganske stor på en 360 og Pc. Ta en titt på den her du å si hvilken som ser best ut. http://youtu.be/cDQbJ6oQznw

 

Kanskje det bare er meg, men jeg merker faktisk ikke enorm forskjell. I enkelte bilder må jeg faktisk se etter hvilke som ser best ut.

 

Er ikke bare det visuelle som er forskjell. Om folk her inne ikke vet hva forskjell 30 FPS å under til 60 FPS er....

Jeg har 60 FPS i The Witcher 2 på Ultra i 1080p. Selvom hadde jeg hatt en pc som dro spillet på 360s nivå ville det fortsatt sett bedre ut pga FPSen og mer detaljer.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha kalt det et Metroidvania akkurat. Du bruker mye tid på å utforske kartet, men det er for eksempel ingen fiender i spillet. Det er heller ikke mange oppgraderinger i spillet, noe som gjør at spilleren er avhengig av de verktøyene han allerede er i besittelse av for å løse gåtene i spillet.

 

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe spillet så vil jeg anbefale deg å spille New Game + også. Det er egentlig da spillet begynner. Phil Fish og Polytron har nemlig skapt et eget alfabet og et eget tallsystem, og mange av gåtene i spillet er basert på disse systemene. Du får en herlig følelse når det endelig går opp for deg hva de ulike symbolene står for.

 

Når det gjelder nye Metroidvanias så kan det være lurt å holde et øye med

Fyren som arbeider med spillet er veldig inspirert av retrospill, og han har oppgitt Castlevania-serien som en inspirasjonskilde. Hell Yeah: Wrath of the dead rabbit høres også veldig lovende ut.

 

Takker for dette! Kommer nok til å skaffe det etterhvert!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

pc mot 360 :hmm: Bar jeg som ser farve forskjellen melom klippene? har ikke det gråe preget på min wicher2 på x360 :green:

 

Forskjellene er enorme. PC-versjonen har en enormt mye bedre 'definisjon' og fargespekteret er perfekt. Skyggedetaljene er veldig realistiske osv. Sitter på en stor TV (se signaturen) og det er vanskelig å spille på konsoller ettersom at grafikken er helt forjæv*** etter min mening.

Lenke til kommentar

Ikke størresen som teller men kvaiteten på tvn :hmm: og ka er stort ...

http://WP_000596.jpg

 

Kjapt bilde fra wicher2 x360 tatt med en htc titan..(beklager den litt dåligere kvaliteten på skarphet og farver) uff da ser jo ut som farvene faktisk er bedre en you tube klippet ink pc versjonen :green: uff da

Endret av samco
Lenke til kommentar

Ikke størresen som teller men kvaiteten på tvn :hmm: og ka er stort ...

 

Det er så åpenbart at du burde straffes for å skrive det. Konsollspill har stygg grafikk noe som er enkelt å avgjøre for de som faktisk har en veldig bra PC, top of the line TV og mange forskjellige konsoller slik som meg.

Lenke til kommentar

Desverre er det nok skjerm kvaiteten som avgjør mest :ph34r: med farver og skarphet

 

Hviken tv har du da som er så fantastisk ... ?

 

Hvis du på noen som helst måte nå antyder at grafikken på Xbox 360-spill er i nærheten av dagens PC-spill så fortjener du å fengsles for ekstremist-trolling.

Lenke til kommentar

Ja kan være det utrolig bra spill , overasket hvor dype konsikvenser valgene du tar invirket spillet videre. Fikk med en quest bok som forklarte ka skjer on du gjør a eller valg b som jeg leste litt i og tok noen valg ut i fra det ..

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...