Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, DKC said:

Edit: Fant ut av det. Måtte endre språk i spillet, og dette er visst et kjent problem.

 

Noen av spillene jeg laster ned via Game Pass er på tysk når de er instalert. Hva er greia med det?

Tenkte å pløye igjennom Halo Master Chief Collection siden jeg aldri har prøvd Halo før, men tysk-kunnskapene har tapt seg siden ungdomsskolen. Får ikke til å bytte heller?

Tysk går greit, det var verre med Ashen som startet opp med japansk tekst. Heldigvis har Google translate en funksjon der du kan oversette ved å bruke kameraet. Fikk skiftet språk til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mala skrev (3 minutter siden):

512 for en digital løsning er jo i grunn en spøk, men til prisen så har det måtte spare på noe.

Garantert for å presse prisen ned. Nå vil man jo kunne koble til en ekstern harddisk og kjøre Xbox One-spill og nedover fra den og heller "spare" SSD-plassen til next-gen-spillene. 

Evt. kjøpe en dyrere ekspansjons-SSD for å ha mer plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal vel spill bli drastisk mye mindre da de ikke lengre skal trenge å ha duplikater av data som har vært nødvendig før på grunn av trege harddisker, så tror ikke 512GB blir ett problem. Men kommer jo selvsagt an på hvor mye data next-gen spill vil bruke siden det alltid er noe økning der fra generasjon til generasjon. Man kan alltids kjøpe expansion SSD også om det blir krise.

Vi som har raskt nett uten kvotetull har uansett ikke noe å bekymre oss over da vi bare kan slette og laste ned igjen ett spill på kort tid.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (18 minutter siden):

Nå skal vel spill bli drastisk mye mindre da de ikke lengre skal trenge å ha duplikater av data som har vært nødvendig før på grunn av trege harddisker, så tror ikke 512GB blir ett problem. Men kommer jo selvsagt an på hvor mye data next-gen spill vil bruke siden det alltid er noe økning der fra generasjon til generasjon. Man kan alltids kjøpe expansion SSD også om det blir krise.

Vi som har raskt nett uten kvotetull har uansett ikke noe å bekymre oss over da vi bare kan slette og laste ned igjen ett spill på kort tid.

Kvotebasert nettordning er for meg, ren fantasi. Men jeg vet jo at det finnes ?

Lenke til kommentar
Civilix skrev (3 minutter siden):

En ting er ytelse, en helt annen er hvordan man skal få det til å fungere med kontroller. Trenger ganske mange knapper for å fly og å bruke pek og klikk ville veldig fort bli frustrerende.

Flight Simulator har en controller mode allerede. 

Blir ikke samme opplevelsen, men det er man nok inneforstått med når man velger å spille et slikt spill på konsoll. 

Ikke umulig at det kommer til å støtte mus og tastatur også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...