Gå til innhold

[Løst] Hvor billig kan jeg få en HTPC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene.

 

Så du mener denne vil slite med å vise vanlig tv-signal?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene.

 

Så du mener denne vil slite med å vise vanlig tv-signal?

 

Faren er der, jeg hadde problemer med HD kanaler spesielt men SD kanalene var ikke perfekte de heller. Etter byttet til Core i3-2120T prosessor med tilhørende hovedkort var alle problemene borte.

 

Du kan se mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1407373

Lenke til kommentar

Var inne å så på linken din, hva kom dette systemet på i kroner og ører?

 

Se bildene under, dette er nøyaktig det det jeg har. Kjøpt fra Netshop og fra England, men det var før Komplett.no begynte å selge de kabinettene.

 

post-39258-0-20638500-1334224532_thumb.jpg

 

post-39258-0-52145600-1334224556_thumb.jpg

 

Totalt: 5577,-

 

Hvis du går for dette kabinettet så vil jeg anbefale deg å investere i en Logitech Harmony Universal fjernkontroll i tillegg.

Endret av qtek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...