Gå til innhold

Fifa 12 mye tregere enn Sony PS3-menyen


matshole

Anbefalte innlegg

Jeg har merket meg at Fifa 12 har fått en mye større delay online siden rett rundt juletider, og har feilsøkt en del for å prøve tweeke denne fryktelig irriterende feilen.

 

MEN, nå nylig oppdaget jeg at det gjaldt hele fifa12 i sin helhet, merket det ved at jeg navigerte i menyene inne i spillet, og så i PS3-menyen om hverandre, og det er helt klart her jeg har et problem. I PS3-menyen er det kanskje 10-20 ms delay, men inne i spillet er det rundt 40-50ms. Er det noen andre som her samme problemet/irritasjonsmomentet?

 

Da har jeg eliminert tilkobling til internett, delay på bluetooth via kontrollen, og eventuell delay på tv, noe forslag?

 

Jeg bruker forresten 3.gen ps3 (ikke slim) 80gb, med alle mulige oppdateringer av programvare...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde også delay, tror jeg har samme PS3. Men da jeg byttet fra Virtual Pro-karakter til Chr.Ronaldo som spiller i Arena så forsvant det delay. Jeg har Game Face også vel og merke. Det funker sikkert bedre med hvilken som helst "standard spiller", ikke bare Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...