Gå til innhold

Anmeldelse: Resident Evil: Operation Raccoon City (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at Resident Evil serien har blitt voldtatt så til de grader de siste årene. Som svoren fan av nr 1, 2 og Zero er det bare trist å se at gode grøss og knall stemning er forlatt til fordel for ren shoot 'em up)

 

(PS Nynorsk er fett! Dette spillet ser ikke ut til å være like fett)

Endret av hitman47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke rørt et RE siden 5ern vare vel, run-n-gun RE er ikke min cup of tea.

 

KOste meg masse med RE 1-3 og codename Veronica, men så gikk det radig fort nedoverbakke på kvalitet og "skummelhet".

 

Vipper stadig frem RE1 på PSn og koser meg med det xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har spilt det fram til jeg møtte nemesis ca halveis, og etter mye knoting og banning er spillet nå levert inn hos gamestop. skytemekanismen var bra, men alt det andre var igrunn ræva utført.

Lenke til kommentar

Har vært slakta i alle tester så ikke bombe at det scoret "ræwa" på gamer også.

Veldig synd at dette skulle floppe for det ser ut som et RE spill og hadde gledet meg til decappe til zombz igjen...

Skal på hytta i påsken så kanskje kjøpe RE:R til 3DS ettersom det får mye skryt :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke forventet noe annet. Sånn går det når man ikke forstår hva man driver på med. Hva blir det neste? Battlefield: Silent Hill?

 

 

Skal på hytta i påsken så kanskje kjøpe RE:R til 3DS ettersom det får mye skryt :)

 

Skryyyyte! :) Seriøst, du bør absolutt kjøpe RE:R (men for all del, kjøp den med Expansion Pad-en om du ikke har den fra før. Tro meg, det er verdt det.) Jeg hatet RE4 (hadde null RE-følelse) og RE5 ble bare flaut, men RE:R er mye mer old-school og laget for å skremme. Pluss det har en egen Raid-modus (tenk RE: The Mercenaries 3D) og nok av achivements å bryne seg på. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...