Gå til innhold

Tips til nettbrett


Anbefalte innlegg

Har nok etter mye om og men funnet ut at jeg skal gå for en Sony Tablet S. Liker designet på den og blir litt glad når jeg tenker på den. Men jeg leiter litt rundt og finner den hos deal.no men jeg finner to versjoner SGPT113 og SGPT114. Sistnevnte står OBS Tysk versjon. Ok, vil det da si at Menyspråket kun er på Tysk, eller er det som med mobiler at jeg kan endre dette til Norsk (eventuelt Engelsk da). Jeg går vel kanskje glipp av spesial tegn som æøå?

Men så kommer det store spørsmålet, spesifikasjonene:

SGPT113

Android 3.1(Honeycomb) - 16 GB - 9.4" TFT ( 1280 x 800 ) - baksidekamera + frontkamera - USB-vert - SD-spor - Wi-Fi, Bluetooth - 3G - svart

SGPT114

Android 3.1/ WXGA (1280 x 800 Pixel) Multitouch/ 16 GB HDD/ Bluetooth, WLAN 802.11b/g/n/ GPS, HSUPA/ US

 

Videre når jeg sjekker spesifikasjonene på en annen side så står det at store deler av de er like, men at SGPT114 har HSUPA. Vil det si at den har raskere nett en SGPT113?

30lhz7q.jpg

 

Vel, ta deg i alle fall tid til å gå et sted å kjenn på den. Sto og holdt i en på Siba og like den ikke. Litt spesielt design med den tykke enden - noen liker den nok, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, ta deg i alle fall tid til å gå et sted å kjenn på den. Sto og holdt i en på Siba og like den ikke. Litt spesielt design med den tykke enden - noen liker den nok, ikke jeg.

Var innom en Sony butikk i dag og kjente på den. Den stod i en sånn Sony doc og snakkeyt direkte til meg ;)

Så blir nok denne. Og så tror jeg jeg fant svar på spm vedrørende nettverk. Jeg likte formen på den, grei å holde og virket god å lese på.

Så vente på lønning så blir det nettbrett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...