Gå til innhold

Sour mix med alkohol?


Anbefalte innlegg

Her om dagen var det en fyr som snakket om et produkt som rett og slett var ferdig, alkoholholdig sour-mix. Jeg synes det høres ut som et ganske flott produkt, og lurer på om noen har noen anelse på hva det heter? Jeg er altså under 20, så ikke foreslå å blande vodka og vanlig sour-mix eller lignende. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yea, sour-mix kommer ikke med alkohol i. sour-mix er jo lime og sitron juice blannet med sukkerlake og kan brukes i mange forskjellige drinker med mange forskjellige typer alkohol. så å lage en sour-mix ferdig med en type alkohol i ville jo vært mot sin hensikt

 

edit: da alkoholsorten sour-mixen i så fall hadde inneholdt gjerne kunne kræsjet med smakene i drinken en eventuelt hadde til hensikt å lage

Endret av mortenbr
Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter ferdigblandede drinker, men en ferdig sour-mix iblandet vodka til 22% eks. hadde vært suverent til å lage drinker med, på tross av at man ikke bruker 40%. Da kunne man laget de fleste vodka+sourmix+annen ingrediens-drinker på ganske god måte, uten å bruke utvannet 22% vodka og blande det med sourmix igjen, noe som gir et heller dårlig resultat.

 

Det var i alle fall en fyr som påsto at det eksisterte, og det virker jo IMO. som et godt produkt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...