Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hodepineanfall ved orgasme


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Den siste måneden har jeg flere ganger opplevd at jeg får helt syke hodepineanfall rett før, og under, orgasme. Det er mildt sagt antiklimaks.

 

Jeg vet ikke hva dette kan skyldes. Det skjer både når jeg har sex og onanerer, men det er verst når det skjer under sex, både i smerteintensitet og selve hendelsen i seg selv, needless to say. Har ikke opplevd noe lignende tidligere - noen som vet hva det kan skyldes? evt. vært borti det før? Anonym poster: bf82e7b7e097ceba2ac4911d03823bb0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du i deg nok væske?

 

...og er du gutt eller jente?

 

 

Jeg er gutt.

 

Vet ikke, kanskje jeg ikke får i meg nok vann? Jeg drikker når jeg er tørst, drikker verken mindre eller mer enn før, mine drikke/spise-vaner har ikke forandret seg noe særlig, så jeg vet ikke om det ligger der.

Anonym poster: bf82e7b7e097ceba2ac4911d03823bb0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk om du får det samme problemet når du får høy puls av andre ting (ta det en liten sprint f.eks).

 

Hadde et lignende problem en gang og da viste det seg at jeg sannsynligvis hadde bristet en liten blodåre i hodet og fikk vondt i hodet av høynet puls (såvidt jeg husker legens beskrivelse). Gikk over etter en måneds tid eller så tror jeg :)

 

(flyttet til helse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...