Gå til innhold

Kronene rullet for Wasteland-oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt for vag den Crowdsourced Hardcore Tactical Shooter saken. Når man er så uspesifikk og pengene i tillegg bare skal gå til å vise investorer (og utgivere) at det er marked så regner vel folk med en utgiver vil ta over og lage nok et standard-fps. Eller kanskje det bare er meg. Hadde han kalt det SWAT5 derimot! :p

 

Nei, takke meg til Wasteland 2, isometrisk denne gangen satser jeg på. Klarer Fargo bare å ignorerer alle Bioware-fansens krav på romanser i hytt og pine...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig å se at Wasteland 2 kommer til å skje. Jeg bryr meg ikke videre mye om CHTS, mer FPS driter jeg ganske enkelt i, og jeg har problemer med å se hvordan hele genren kan revolusjoneres med et lav-budsjettsspill som CHTS ser ut til å bli om det i det hele tatt blir lagd.

 

 

Lenke til kommentar

Hardcore Tactical Shooter-greia er det vanskeleg å verte særlig engasjert av. Ikkje berre er konseptet generelt og vagt i mykje større grad enn t.d. Double Fine Adventure, det er òg i ein undersjanger av FPS i ein oversaturert marknad. CV-en til han som vil lage det er heller ikkje imponerande.

 

Ting som isometriske, taktiske RPG-ar eller pek og klikk-adventure er ting som aldri (igjen) kjem til å ha merkelappen til ein eller annan stor publisher på seg, og både Fargo og Schafer/Gilbert har ein høg grad av cult of personality.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten oppdatering til artikkelen, Linux version er også planlagt ved 1.5 mill.

 

"At the $1.5 Million level we will be adding a Linux version along with the Mac OS X version. We know that the Linux community is a very dedicated and internet-active group, so we hope their support will help us make that goal."

- Update #2: Wasteland 2 is a GO! (rundt 17 timer siden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...