Gå til innhold

Baldur's Gate relanseres til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg regner da med at jeg ikke bør kjøpe baldurs gate spillene til sommeren? Tenkte å kjøpe fra gog.com

 

Hvis du aldri har testet noen av spillene i det hele tatt så tror jeg personlig jeg like gjerne ville spart det ja. Men du kommer ikke til å angre om du handler de nå på GOG heller.

Lenke til kommentar

Det skal godt gjøres å klusse dette til!

 

Si ikke det, si ikke det.... :p

 

Baldur’s Gate: Enhanced Edition™ and Baldur’s Gate II: Enhanced Edition™ will feature a re-forged version of the Infinity Engine with a variety of modern improvements.

 

Om det ikke blir dummet ned, så er det verre ting å bruke penger på.

Lenke til kommentar

Tatt fra sourcekode på siden:"<!-- March 15, 2012 --><!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine --><!-- Chapter One. --><!-- There will be more chapters. --><!-- More chapters than you think. -->"Ekstra innehold? Skeptisk..

 

Er også skeptisk, men Baldurs Gate er så fantastisk at jeg tror jeg vil syns det er gøy nesten uansett. Kommer bare til å svelge alt rått.

Lenke til kommentar

Kommer Gamer til å følge opp her, så jeg slipper å sitte med F5 alle dagene på jobb?

Vi jobber allerde med å oppdatere denne saken med info som har dukket opp etter publisering. Deretter følger vi opp i dagene som kommer dersom vi får inn informasjon det er verdt å videreformidle.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg regner da med at jeg ikke bør kjøpe baldurs gate spillene til sommeren? Tenkte å kjøpe fra gog.com

 

Hvis du aldri har testet noen av spillene i det hele tatt så tror jeg personlig jeg like gjerne ville spart det ja. Men du kommer ikke til å angre om du handler de nå på GOG heller.

 

Har spilt litt gjennom eneren (som jeg syns var veldig vanskelig) og nesten rundet toeren og expansion.

Jeg venter da :)

Lenke til kommentar

har vel enda orgianl eskene liggenede en plass fra når de kom ut..

Stoore esker i hvertfall med digge manualer.

 

Har vel ikke spillt det siden jeg runda bg2 samme år som det kom ut.

Husker faktisk ikke om j eg spilte ekstra pakka men jeg tror det.

 

Blir gøy med en oppusset versjon.

 

I mellomtiden skal jeg spille nwn2 modden av iwd. Den virker veldig lovende http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2ModulesEnglish.Detail&id=346

 

Lenke til kommentar

moderne tilpasninger, håper ikke det gjør mer en at når du endrer oppløsningen så skalleres knappene så ting ikke blir veldig smått og mye plass ikke blir brukt

 

Det blir nok den minste av de moderne tilpasningene! Satser på regenererende helse og spontan-cast som sorcerer på alle magiklassene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...