Gå til innhold

Anmeldelse: Mass Effect 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må eg lure på om du har tatt slutten i betrakning i det heile tatt?

 

Skjønner at det er problematisk å dømme eit spel på kvar einast falitt og kan skjønne at det er og vanskleg å lage ein anmeldelse kring detta.

 

Men alikevel. . . Eg skal vel ikkje sei for mykje, spoilers skal man ikkje ha.

 

Men alikevel. . .

 

 

Nølende post scriptum: Det må seiast at spelet er fantastisk, skal ikkje ha noko på det. Meget dyktig gjennomført til eit punkt.

Endret av Lord Reanicus
Lenke til kommentar
Mass Effect 3 avslutter trilogien med et stjernesmell og står ut som seriens beste spill – mye takket være historien til John Shepard, en av de flotteste, mest ærefulle og oppofrende spillhelter vi noen gang har sett.

 

Nuvel, personlig vil jeg rangere ME1 på førsteplass, ME2 på andre og ME3 på tredjeplass.

 

Vi kan iallefall være enige i at det avslutter med et stjernesmell, men ikke på en måte som får det til å fremstå som seriens beste spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

8 til en 9'er var vel det jeg forventet ME3 skulle få så greit nok. Ble bare så utrulig skuffet over slutten på spillet og lengden på spillet(men kan ikke bastant si det siden jeg ikke gjorde absolut alle side quests men gjorde helt til jeg ble lei av de og ville pushe litt videre på Priority missionene)

 

Ellers enn det var det en sann fornøyelse av et spill =)

Lenke til kommentar

Dere glemte å nevne at spillet finnes også til pc. Media fremstår idag som at PC som spillmaskin ikke "finnes"...

 

Selve spillet er bedre på PC for min egen del, bedre flyt i kampene pga høyrere FPS.og gameplayet er også i et høyere tempo. Storyen til nå virker bedre en Mass Effect 2 og det er jo positivt

Ble hekta rett etter jeg innstallerte spillet!

 

Jeg har sannelig nevnt at spillet kommer til PC også, nederst i omtalen. Jeg skulle selv ønske jeg fikk spille det på PC, men vi fikk aldri den versjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...