Gå til innhold

Carmageddon Reincarnation Diskusjonstråd


  

30 stemmer

  1. 1. Hvilke av forgjengerene syntes dere var artigst?

    • Carmageddon 1 (+Splat Pack)
      6
    • Carmageddon 2
      23
    • Carmageddon TDR 2000
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere nevner oppdateringer, sitter dere å ser på kickstarter siden eller?

 

Uansett, er nokså stille på carmageddon.com også, men regner med det tar seg opp når utviklingen er kommet lengre :)

Nå har dem jo så vidt fått midlene på plass, og dem har en liten anelse hva dem skal lage - så herfra går det nok bare oppover ;)

Lenke til kommentar

Det er også målet med denne versjonen. Første spill i den nye serien handler om å lage et spill til dagens maskiner, som allikevel er tro mot det originale. Planen, som jeg forstod det, er at første spill skal være med å bringe inn inntekter, slik at serien kan fortsette å utvikle seg.

 

Så om dette selger bra, så kommer det garantert flere spill, og da blir det nok mer unike ting å se vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Det er også målet med denne versjonen. Første spill i den nye serien handler om å lage et spill til dagens maskiner, som allikevel er tro mot det originale. Planen, som jeg forstod det, er at første spill skal være med å bringe inn inntekter, slik at serien kan fortsette å utvikle seg. Så om dette selger bra, så kommer det garantert flere spill, og da blir det nok mer unike ting å se vil jeg tro :)

Ja, og la oss håpe det stemmer! Har troa jeg, spesielt etter siste update:

http://www.carmageddon.com/blog/word-ohnhai-industrial-injury-part-b

Lenke til kommentar

Har lest litt på siden deres (der jeg fant Carmageddon til iOS, btw), men prøver å holde meg unna. Da Bioshock ble annonsert leste jeg alt som var av previews og gledet meg som en unga fordi jeg elsket System Shock, men da spillet endelig kom ble jeg skuffet fordi jeg allerede visste det meste som var å vite om spillet - inkludert en god del av historien. Det samme gjelder Super Mario Galaxy. Da jeg endelig satt med det i hånda visste jeg hva alle power-upsene var, og hvordan de fleste galaksene så ut via skjermbilder og previews. Det var fortsatt et knallspill, men litt av moroa er jo å finne nye ting. Jeg klarte faktisk å holde meg unna det meste av previews til Resident Evil: Revelation (men prøvde demoen...), så jeg kom til det med helt åpne øyne og ante fint lite om hva det handlet om. Det ble en helt annen opplevelse, for å si det mildt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...