Gå til innhold

10 nettleserfunksjoner vi digger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om andre nettlesere kan laste sider noen millisekunder kjappere, og at de krever mindre kraft av maskinen, sitter jeg fremdeles med opera. Å spare museklikk ved å lære seg alle snarveiene er vel verdt tiden. Det eneste jeg skulle ønske var at de behandlet hver fane som en enkelt prosess slik google chrome gjør, slik at om en fane krasjer gjør ikke hele nettleseren det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde ikke Firefox (i beta 4.0 versjonen ihvertfall) en funksjon som gjorde at man kunne sorte bokmerker i grupper og har tilgang til dette ved å "gå ut" av vinduet. Noe alla Mac OS snow Leopard har med "apps vinduer".

 

Husker ikke hva det, fant ikke funksjonen etter 4.0 beta.

 

Tab Groups

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Det er litt rart at dere ikke nevner alle (evt av de vanligste) nettleserne som har den aktuelle funksjonen.

Hvis noen uten oversikt skulletrykke seg inn på denne artikkelen for å finne ut hvilken nettleser som passer h*n burde alt være nevnt.

 

Spesielt siden det nevnes en eller to eksempel, og så er det en eller to andre nettlesere som også har den samme funksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må få slenge meg på Opera hylle-koret jeg også. Har brukt Opera nesten siden de ble lanserte nå, og selv om jeg ikke alltid er like fornøyd med oppdateringene deres, så har jeg fremdeles tilgode å finne en browser jeg klarer å gjøre like mye "min"

 

(Jeg liker fks å ha fanene mine på høyresiden av skjermen, noe som burde være en selvfølge i desse widescreen-tider)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her er en virkelig genial en for Opera, legge til søk:

 

-Ta utgangspunkt i søkefeltet til en side man bruker ofte, f.eks Youtube og høyreklikk der

-Velg "Legg til søk" fra høyreklikk-menyen

 

Nå kan man markere en hvilken som helst tekst i nettsider og søke direkte i youtube fra siden man er på. Man høyreklikker da bare på den markerte teksten og velger "søk med" Man kan evt også tilordne hurtigtast for bruk i adressefeltet for direkte søk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...