Gå til innhold

Hvordan bruker man programmet myHTPC?


tadcomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er et program med høy lærekurve... tok meg en god stund og skjønne alt... men nå har det funket knirkefritt i mange måneder.... Det du bør gjøre er og stille disse spørsmålene på myhtpc.net sine forum... da det er en del flere der som vet hva du snakker om...

 

...når det gjelder hva *jeg* veit om ditt problem... så blir det litt vanskelig... jeg gjør oppmerksom på at du har både "configuration wizard" og "configure myhtpc" og at de ikke er de samme... kjør wizarden først... den skulle ordne et valg for filmer et for musikk et for været (så sant du har versjon 24..tidligere versjoner klarer ikke og vise været lenger)... hvordan du har klart og rote det til som du har gjort vet jeg ikke... men det kan nesten virke som du ikke har kjørt den wizarden først... jeg tror jeg hadde slettet alle valg jeg hadde gjort og startet fra scratch med den wizarden jeg

 

dette er et vanskelig program og forstå... men det er vært det til slutt...

Lenke til kommentar

jeg får ikke gitt deg noen smørbrødliste på hvordan man får frem land ... da dette ikke skulle være noe problem... og man ikke kan kjøre wizarden igjen etter man har installert alt OK... men det er en smal sak og sette den opp i "myhtp configuration"

 

1. trykk EN GANG der det står myHTPC

2. trykk en gang på det hvite "arket" med gule streker ut fra.. i den høyre kollonnen.

3. Velg weather

4. velg country og city

 

ps... husk at hvis du skal rename de valgene... f.eks myMovies til Filmer så må du først trykke en gang på myMovies for og gjøre den "aktiv"... så en gang til for og rename... litt kronglete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...