Gå til innhold

Epic viser frem Unreal Engine 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så himla klar for neste generasjon :)

Lurer på hva vi kan se med Epic nye engine. Fordi i mitt syn så er Unreal Engine 3 noe av det dårligste jeg har sett denne generasjonen.

Haha, nhå nei. Mange fantastisk pene spill laget med UE3.

 

Eksempler:

 

Borderlands

borderlands.jpg

 

Batman: Arkham City

6a2fa3cd94d31ef3401d0c0678d412f5_BAC_Sshot0001_2880x1620.f.jpg

 

Mirror's Edge

mirrors_edge_pcgames005.jpg

 

Bulletstorm

ss1.jpg

 

Bioshock: Infinite

Barman_with_shotgun.jpg

 

Enslaved: Odyssey To The West

D.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er så himla klar for neste generasjon :)

Lurer på hva vi kan se med Epic nye engine. Fordi i mitt syn så er Unreal Engine 3 noe av det dårligste jeg har sett denne generasjonen.

Slike innlegg viser bare hvor lite du faktisk har sett av UE3.. Jeg ville anta noe av det du har sett er demovideoen rundt HL2 releasen.. Congratz for ikke å klare å følge med, og samtidig balle det til med innlegg ^^

 

PS! Godt argumentert Samaritan =)

Lenke til kommentar

My body is ready. Som Samaritan så fint har illustrert er Unreal Engine en allsidig motor så lenge utvikleren bruker den riktig. Jeg ville nok ha lagt til Alice: Madness Returns, Gears-serien og Crimson Dragon også.

 

Jeg gleder meg stort til avdukingen av Unreal Engine 4 og, forhåpentligvis i løpet av 2012, en annonsering av Xbox 3 eller PS4.

Lenke til kommentar

Jeg er så himla klar for neste generasjon :)

Lurer på hva vi kan se med Epic nye engine. Fordi i mitt syn så er Unreal Engine 3 noe av det dårligste jeg har sett denne generasjonen.

Slike innlegg viser bare hvor lite du faktisk har sett av UE3.. Jeg ville anta noe av det du har sett er demovideoen rundt HL2 releasen.. Congratz for ikke å klare å følge med, og samtidig balle det til med innlegg ^^

 

PS! Godt argumentert Samaritan =)

 

Hahaha jeg har spilt alle de spillene omtrent som ble vist i de bildene (utenom Bioshock Infinite) og jeg ble kun imponert av UE3 i Bioshock 1 som ikke ble nevnt på de bildene... Noe som er virkelig surt.

Har spilt Mirrors Edge, Batman, Borderlands og jeg er ikke direkte lamslått av UE3 engine innen det grafiske. Jeg har sett flottere enginer der ute og grafikk som ikke er av middleware UE3

 

Min mening og det må jeg få lov til å ha.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hahaha jeg har spilt alle de spillene omtrent som ble vist i de bildene (utenom Bioshock Infinite) og jeg ble kun imponert av UE3 i Bioshock 1 som ikke ble nevnt på de bildene... Noe som er virkelig surt.

Har spilt Mirrors Edge, Batman, Borderlands og jeg er ikke direkte lamslått av UE3 engine innen det grafiske. Jeg har sett flottere enginer der ute og grafikk som ikke er av middleware UE3

 

Min mening og det må jeg få lov til å ha.

 

Absolutt, men kva med å gi eksempel på kva du meiner er betre spel-motorar for denne generasjonen i staden for å berre komme med sånt surt oppgulp? Gi gjerne døme som er multi-plattform, med (i alle fall etter kvart) tilnærma lik ytelse på både X360 og PS3. Bortsett frå Crytek med CryEngine 3 er det ikkje mange andre kandidatar.

 

At konsoll-eksklusive spel kan sjå betre ut har vel aldri vore noko stor overraskelse, men då er det også den store ulempen: dei er ikkje multi-plattform. Unreal-motoren er etter kvart blitt ganske så imponerande spør du meg, og alt ser heldigvis ikkje så "plastikk-aktig" ut lenger. I tillegg har du Borderlands og Mirror's Edge som er to unike måtar å framstille motoren på.

Lenke til kommentar

Hahaha jeg har spilt alle de spillene omtrent som ble vist i de bildene (utenom Bioshock Infinite) og jeg ble kun imponert av UE3 i Bioshock 1 som ikke ble nevnt på de bildene... Noe som er virkelig surt.

Har spilt Mirrors Edge, Batman, Borderlands og jeg er ikke direkte lamslått av UE3 engine innen det grafiske. Jeg har sett flottere enginer der ute og grafikk som ikke er av middleware UE3

 

Min mening og det må jeg få lov til å ha.

 

Absolutt, men kva med å gi eksempel på kva du meiner er betre spel-motorar for denne generasjonen i staden for å berre komme med sånt surt oppgulp? Gi gjerne døme som er multi-plattform, med (i alle fall etter kvart) tilnærma lik ytelse på både X360 og PS3. Bortsett frå Crytek med CryEngine 3 er det ikkje mange andre kandidatar.

 

At konsoll-eksklusive spel kan sjå betre ut har vel aldri vore noko stor overraskelse, men då er det også den store ulempen: dei er ikkje multi-plattform. Unreal-motoren er etter kvart blitt ganske så imponerande spør du meg, og alt ser heldigvis ikkje så "plastikk-aktig" ut lenger. I tillegg har du Borderlands og Mirror's Edge som er to unike måtar å framstille motoren på.

 

RAGE sin engine, GTA sin engine er vel så imponerende.

Cryengine 3 kjøres dårlig på PS3 samt UE3 foruten Unreal Tournament III som kjørte det noe bedre en X360, hadde support for splitscreen og mods omtrent fra starten der.

 

Men resten har alltid vært bedre på X360 pga lettere å lage spill på den en PS3 som har noe vanskeligere arkitektur (her er det bare Sony sine studioer som klarer å utnytte den)

Bioshock er nok favoritten min med Unreal Engine 3 som var flott på 360/PS3 å på PC var den bare deilig!

 

Får håpe denne gangen at enginen til Unreal funker like bra på alle konsollene og PC...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hahaha jeg har spilt alle de spillene omtrent som ble vist i de bildene (utenom Bioshock Infinite) og jeg ble kun imponert av UE3 i Bioshock 1 som ikke ble nevnt på de bildene... Noe som er virkelig surt.

Har spilt Mirrors Edge, Batman, Borderlands og jeg er ikke direkte lamslått av UE3 engine innen det grafiske. Jeg har sett flottere enginer der ute og grafikk som ikke er av middleware UE3

 

Min mening og det må jeg få lov til å ha.

 

Absolutt, men kva med å gi eksempel på kva du meiner er betre spel-motorar for denne generasjonen i staden for å berre komme med sånt surt oppgulp? Gi gjerne døme som er multi-plattform, med (i alle fall etter kvart) tilnærma lik ytelse på både X360 og PS3. Bortsett frå Crytek med CryEngine 3 er det ikkje mange andre kandidatar.

 

At konsoll-eksklusive spel kan sjå betre ut har vel aldri vore noko stor overraskelse, men då er det også den store ulempen: dei er ikkje multi-plattform. Unreal-motoren er etter kvart blitt ganske så imponerande spør du meg, og alt ser heldigvis ikkje så "plastikk-aktig" ut lenger. I tillegg har du Borderlands og Mirror's Edge som er to unike måtar å framstille motoren på.

 

RAGE sin engine, GTA sin engine er vel så imponerende.

Cryengine 3 kjøres dårlig på PS3 samt UE3 foruten Unreal Tournament III som kjørte det noe bedre en X360, hadde support for splitscreen og mods omtrent fra starten der.

 

Men resten har alltid vært bedre på X360 pga lettere å lage spill på den en PS3 som har noe vanskeligere arkitektur (her er det bare Sony sine studioer som klarer å utnytte den)

Bioshock er nok favoritten min med Unreal Engine 3 som var flott på 360/PS3 å på PC var den bare deilig!

 

Får håpe denne gangen at enginen til Unreal funker like bra på alle konsollene og PC...

 

Rage går på id-Tech 5. GTA IV benytter seg ironisk nok av spillmotoren RAGE. Begge spillmotorene er av nyere dato enn UE3. Det er ikke en rettferdig sammenligning. Og for å være helt ærlig så er jeg ikke spesielt imponert over bruken av id Tech 5 i Rage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...