Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Barna i afrika er så høflige at de dauer der de sitter, og det har vi lite problemer med. Hva med hvis det plutselig lå 40 stivfrosne sigøynerlik under sinsenkrysset?

Da er det på tide å nekte mennesker adgang til Norge dersom de ikke kan ta vare på seg selv. For deres egen helses skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes jo ingen barn som dør lenger så hvorfor skulle vi ha noe problem med det?

Det finnes ingen barn som dør lengre? Hvor kommer det fra?

 

Da er det på tide å nekte mennesker adgang til Norge dersom de ikke kan ta vare på seg selv. For deres egen helses skyld.

Jeg tror ikke norske myndigheter er i stand til å vite hva som er best for noen. Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar
1. Det fæle, onde og horrible vesten.

2. Alkohol.

3. Hvor mange slike tilfeller finnes det egentlig? ;)

1. Har det noen ganger slått deg å se lengre ut i verden enn til din egen nesetipp? Tenker da på at du åpenbart ikke vet hva som har foregått rundt omkring i verden siden 1945.

2. Godt, la oss unnskylde alt med at vi ikke eier ruskultur. Som igjen er et argument MOT nordmenn.

3. Mange nok til at de lokale klager. Sist gang jeg var ved Middelhavet var jeg selv vitne til at et par bærumspjokker trodde de kunne slåss, utenfor et utested i Marmaris. Det så selvsagt bare dumt ut, men de gjorde i hvert fall sitt for å svartmale nordmenns rykte i utlandet ytterligere.

 

Det er strengt tatt bare å se på de ungdommene som drar til syden; der romfolket i det minste sitter og chiller mesteparten av dagen, raver nordmenn drita fulle rundt omkring og tror de eier verden fordi vi har olje. Sånn som nordmenn flest egentlig liker å tro.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Fin kilde du bruker - kanskje du også er en av de lettere brunsvidde som kommenterer saken i nettavisen .. der snakkes det jo om deportasjoner via jernbane (ikke busser denne gangen ...), og lignende oppgulp

 

Despite the changes in attitude and management, some of the post-2000 editions of Adevărul remained controversial for their nationalist claims. This was primarily the case of statements it made in regard to the Romani minority, over which it has been repeatedly accused of antiziganism.
Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Men hva har det med denne saken å gjøre, om romfolks påvirkning av det norske samfunn? Det blir (i mine øyne) det samme som å si at "Nordmenn voldtar også, så da kan vi ikke skylde på innvandrerene."

 

Bare fordi Nordmenn bryter loven, betyr ikke at vi trenger å importere flere lovbrytere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fin kilde du bruker - kanskje du også er en av de lettere brunsvidde som kommenterer saken i nettavisen .. der snakkes det jo om deportasjoner via jernbane (ikke busser denne gangen ...), og lignende oppgulp

Da kan du vel forklare meg nøyaktig hva som er feil med kilden? At den ikke stemmer med ditt opp-ned syn?

Edit:Men som vanlig regner jeg med at du også her blir svar skyldig :)

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hva har det med denne saken å gjøre, om romfolks påvirkning av det norske samfunn? Det blir (i mine øyne) det samme som å si at "Nordmenn voldtar også, så da kan vi ikke skylde på innvandrerene."

 

Bare fordi Nordmenn bryter loven, betyr ikke at vi trenger å importere flere lovbrytere.

Det er bare et fint eksempel på komplett idiotisk og uredelig måte å argumentere på: Man graver fram en enkeltsak fra spania hvor noen nordmenn har gått berserk i fylla og så skal liksom det være et slags argument for å tillate at kriminelle romfolk får herje fritt i Norge.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...