Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist Jensemann vil minske antall voldtekter, kriminalitet og drap så burde han vel se å sette en grense for hvor mange årlig utlendinger som skal få opphold, Og sørge for at INGEN kriminelle utlendinger for opphold. Nå for tiden er folk redd for å gå i oslo på natta og det er 90% utlendingenes skyld. Kall meg gjerne rasist. Men sånn er det.

Lenke til kommentar

Forby tigging av utlendinger. Slik at vi en gang for alle kan bli kvitt dem. De bæsjer jo ned hele oslo.. Har vi lyst til å tråkke i bæsj hvor enn vi går? Har vi lyst til å bli drept og voldtatt på vei hjem fra jobb?

Nå er det svært sjeldent at drap og voldtekt er inne i bildet, men menneskehandelen de bedriver er svært alvorlig, spesielt når den er rettet mot barn. Men jeg tror absolutt ikke at Osloborgere bør frykte drap og voldtekt med det første fra disse folka.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ehhh .... det fungerer med forbud i Danmark - du sa det ikke hadde noen hensikt, altså du har feil. (å bringe inn OT har ingen hensikt bare for at du tar feil)

Det er fortsatt ingen som har svart på spørsmålet mitt.

 

Selv om man forbyr noe, betyr det ikke at alle får det bedre. Forbud generelt hører hjemme på 1500-tallet.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Forbud generelt hører hjemme på 1500-tallet.

Ahh, ja selvsagt! Hvor har du lest dette nå da? På samme sted hvor du fant ut at staten er tyver og at Vesten er så fælt og ondt? :lol:

Dere har hørt om Godwin's law altså, ja. Når er det lov å trekke paralleller til Nazi-Tyskland egentlig? Når det passer dere selv?

Det er lov absolutt når som helst. :) Men man driter seg stort sett sett bare ut når det er fullstendig irrelevant i forhold til det man diskuterer. Endret av Vice
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg gir ikke til romfolk, sigøynere.. kjøper ikke bladene deres folk er folk for at de skal få trygd og få bli her, ugh. Kjøper alltid blad (ekko her i nordland) hos norske rusmisbrukere.

 

norge, bare for rusa nordmenn (eller kanskje det bare gjelder "rusa norlænninga")...

 

Jo jeg liker den nye vrien på den gamle leksa ;)

 

Hva om den norske rusmisbrukeren du nettopp støttet ved magasinkjøpet, omsetter gevinsten i ny dose knark, som så resulterer i overdose og så slipper du å støtte ham mere ... Er det like greit for deg?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

http://www.osloby.no/nyheter/Her-far-byens-fattigste-en-seng-for-15-kroner-per-natt-7242736.html

 

"Men det er bedre å betale for å sove her. Jeg tror jeg kommer til å bli i Norge litt lenger nå, sier Bonculescu."

 

<Tenk deg at det står et morsomt facepalm-bilde her>

 

 

For de som ikke ser poenget ... her blir det lagt til rette for å gjøre livet behagelig for tjuve- og svindlerpakket, og resultatet er at de vil bli lenger! Hipp hurra!

 

Finnes det ingen grenser for dumhet? "Ja, her ser vi et problem ... og det løser vi ved å invitere problemet til å bli her lenger".

 

Jeg blir bare helt matt.

 

Så matt, så matt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...