Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Eller hvor mye vi kan overforenkle bare vi lukker øyne og ører godt nok :)

 

Stemmer - når man mediterer så er det et mål å stenge ute alt skvalder, både sitt eget og andres - dermed blir det helt stille og objektet man fokuserer på veldig så tydelig, og med stor tydelighet kommer også de enkle løsninger. Ante ikke at du holdt på med sånne sysler, men meget gledelig :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Problemet er når enkelte lukker øre og øyne konsekvent ovenfor ting i den virkelige verden som ikke passer med verdenen de har drømt seg opp når de mediterer. :(

 

Det du kaller den virkelige verden, er den som er illusorisk, og de fleste er så glad i den typen drøm, og drømmen om at de faktisk er noe i seg selv, og dermed har krav og rett på å styre og kontrollere sin egen lille verden, at de ikke ser at de er i seg selv, den som er årsaken til alle unødvendige problemer.

 

I stedet for å fortelle romfolket hva de trenger, kan vi heller lytte og respondere på hva de selv mener de må ha for å løfte seg selv ut av nøden - gi pengene eller hjelpen direkte og der de befinner seg mest, og la hjelpen inneholde metoder for å gi dem eierskapet til sin egen suksess.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

morsom type han derre tomwaits :fun:

 

Om ca ti år runder vi 1500 sider, og da har til og med sigøynerne gitt oss opp, og forduftet forlengst. Lurer på om vi kommer til å få den forsvinningen med oss, eller om dette svineriet bare ruller og går sin skjeve gang ..

 

popcorn

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gi penger for å hjelpe dem å få flere unger. Ungene deres kommer til å trenge enda mer hjelp fra oss.

 

Høres ut som du ønsker å bygge opp den franske pre-revolusjonære adelen som vi skal bære på.

 

Har du barn?

 

Har du lyst på dem?

 

Hva angår disse tiggerne våre, så hadde det vært grei skuring for meg hvis vi byttet ut våre egne slappfisker med disse gjennomtøffe typene som eter møkk og ligger under sinsenkrysset i 20 minus, mens de smiler fra øre til øre ... Det er i hvert fall en bærekraftig stamme av fullbefarne tiggere, og ikke disse smånøstene våre som ligger å slenger seg på gata, og ber om en slant til neste overdose ..

 

:)

Lenke til kommentar

Hva angår disse tiggerne våre, så hadde det vært grei skuring for meg hvis vi byttet ut våre egne slappfisker med disse gjennomtøffe typene som eter møkk og ligger under sinsenkrysset i 20 minus, mens de smiler fra øre til øre

Eter møkk? De eneste som evt.eter møkk i forbindelse med romfolk er de stakkars norske småbarna som måtte få barnehagen sin stengt fordi drittsekkene hadde nedgriset barnehagen deres med menneskeavføring. :(
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Eter møkk? De eneste som evt.eter møkk i forbindelse med romfolk er de stakkars norske småbarna som måtte få barnehagen sin stengt fordi drittsekkene hadde nedgriset barnehagen deres med menneskeavføring. :(

 

Var ikke det i fjor - og det gjaldt "Urtehagen", eller husker jeg litt dårlig nå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det ligger vel under din "ting har blitt bedre" kategori: http://www.osloby.no...ml#.UcQm5Wd-5GM

 

Jeg har det så veldig travelt i sommertiden, at det kan glippe for meg også .. Men som du ser så evner noen å tenke i de riktige banene

 

Boström håper offentlige toaletter i nærområdet kan løse problemet.

- Man ser nå på ulike tiltak for å løse problemet. Jeg tror det viktigste er å få flere toaletter. Det er et problem at det er så få offentlige toaletter i Oslo, sier hun.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvordan var det det egentlig gikk igjen da de forsøkte dette ifjor?

 

Å, du tenker på den planlagte tragedien som ble iverksatt i stillhet, og som var ment å piske opp stemningen slik at hvermansen skulle bli enda mer forvirret og forbannet

 

Jeg vil si at det ble en stor suksess for de idiotene som styrer og steller i den store kommunen.

 

Edit Hansen: Jeg fant like godt frem en artikkel, og her er listen som idiotene selv har registrert. Og ikke vet jeg hvor mye du kan og skjønner av driteproblematikken, men jeg for min del ser mange idiotfeil som kunne vært unngått hvis man bruker det som er på innsiden av skolten

 

Ekstrem nedgrising

I rapporten kommer følgende fram:

* Utfordringen med Tøyentoalettene er at toalettpapiret stjeles raskt etter at nye ruller er utsatt, noe som er med på å øke nedgrisingen av toalettene innvending. Dette resulterer i at toalettene må besøkes og vaskes 2 ganger i døgnet.

* Entreprenøren har støtt på store driftsutfordringer ved drift av toalettene på Vaterland. Erfaringen med bruken i den første perioden som toalettene sto ute (12.07 – 25.07), var at de brukes til mye mer enn toalettbesøk.

* I Vaterlandsparken var et gjentakende problem også her er at toalettpapiret ble fjernet så å si umiddelbart etter at nye ruller var innsatt. Dette resulterte i at brukerne tørket seg med hender og tørket hender på vegger, tak og gulv.

* Ved hvert servicebesøk måtte således toalettavlukkene spyles og vaskes. Da klientellet som benyttet Vaterlandstoalettet er av en større variasjon enn de på Tøyen (det er en større andel rusbrukere i Vaterland), ble nedgrisingen av toalettene av en helt annen dimensjon.

Tøy måtte graves ut gjennom toalettskåla

* Da det ikke er avløp på stedet renner dette vaskevannet ut på bakken rundt toalettet. Vaskevannet inneholder begge typer menneskeavfall. Selv om plassen spyles så godt det lar seg gjøre etter toalettvasken, er dette ikke nok for å fjerne lukt.

* Det er også et stort problem med at narkomane lukker seg inn på toalettene for å sette sprøyter, og forblir der inne til rusen går ut.

* Det forekommer til stadighet blod, blodige klær og sprøytespisser og kanyler innpakket i tøy eller papir. Dette utgjør en stor sikkerhetsrisiko for entreprenøren ved tømming og vasking av toalettene.

* Toalettene fylles også med tøy. Dette resulterer i at toalettene ikke kan tømmes på ordinær måte da avløpsledningen og sugeslangene tettes med tøyet.

* Tøy må således graves ut gjennom toalettskåla og entreprenørenes tømmeslange må stakes opp. Dette medfører risiko for utslipp av biologisk avfall, og kan kun gjøres på godkjente steder.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Å, du tenker på den planlagte tragedien som ble iverksatt i stillhet, og som var ment å piske opp stemningen slik at hvermansen skulle bli enda mer forvirret og forbannet

 

Jeg vil si at det ble en stor suksess for de idiotene som styrer og steller i den store kommunen.

Da spør jeg igjen: kan du forklare i detalj bakgrunnen for denne konspirasjonsteorien din? Eller har du nå kommet ned på "svart løgn" stadiet?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da spør jeg igjen: kan du forklare i detalj bakgrunnen for denne konspirasjonsteorien din? Eller har du nå kommet ned på "svart løgn" stadiet?

 

Sjekk listen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvilken liste?

 

Nei, hvilken liste .. Du får hele artikkelen, og få med deg hva byrådsleder sier - så skjønner du vel selv at dette forgikk uten at noen ante noe som helst

 

Selv så jeg disse hersens toalettene på Vaterland, og det var ikke romfolk som brukte dem, når jeg stod der. Men pyttsan, poenget er at disse utplasserte toalettene var helt nytt stoff for meg, og jeg hadde rimelig god kontroll på alt av artikler i media i samme perioden. Husker at jeg dagen etter forsøkte å spørre her i tråden, om noen visste noe om dette, hadde sett artikler ol - men fikk ingen positive svar på det, og dermed enda sikrere på at dette var det noen skikkelige idioter som hadde bare plutselig funnet på, uten tillatelse eller gjennomtenking/planlegging

 

Med andre ord; en bestilt katastrofe

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Nei, hvilken liste .. Du får hele artikkelen, og få med deg hva byrådsleder sier - så skjønner du vel selv at dette forgikk uten at noen ante noe som helst

 

Selv så jeg disse hersens toalettene på Vaterland, og det var ikke romfolk som brukte dem, når jeg stod der. Men pyttsan, poenget er at disse utplasserte toalettene var helt nytt stoff for meg, og jeg hadde rimelig god kontroll på alt av artikler i media i samme perioden. Husker at jeg dagen etter forsøkte å spørre her i tråden, om noen visste noe om dette, hadde sett artikler ol - men fikk ingen positive svar på det, og dermed enda sikrere på at dette var det noen skikkelige idioter som hadde bare plutselig funnet på, uten tillatelse eller gjennomtenking/planlegging

 

Med andre ord; en bestilt katastrofe

Hva i all verden er det du mener med "uten at noen visste noe som helst"?? Hvem skal varsles før man setter ut toaletter? Skal du ha en mail og søknad før de får lov til å gjøre noe slikt? Det er absolutt ingenting som støtter opp om konspirasjonsteorien og løgnene dine. Romfolket hadde forøvrig på den tiden okkupert det nevnte område og Vaterlandsparken var ikke brukbar for normale folk. Kun knarkere oppholdt seg der i tillegg. Jeg har gjentatte ganger spurt deg, uten å få svar selvsagt, om hva som var så annerledes med disse toalettene. Du feier det bort med konspirasjoner og vanvittig skyprat. Mulig denslags fungerer på barn og ungdom men her fungerer det ytterst dårlig. :thumbdown:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...