Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fordi jeg addet inn i en collection så var det feil ??? Ser ikke helt forskjellen her annet en at mitt eksempel kansje gir litt mere forskjell i tid da en collection krever mange flere klokke sykluser en simple increment.

 

Så ikke den kodesnutten. Fikk bare med meg at tråden endret form fra et C# spørsmål innnom C++ og hele veien til Assembly kode.

 

Tenkte jeg bare skulle renskrive det originale. Er mer eller mindre det samme som du har. ved å benytte cnt+=i, blir ikke løkken optimalisert bort.

Endret av wolf5
Lenke til kommentar

Så fordi jeg addet inn i en collection så var det feil ??? Ser ikke helt forskjellen her annet en at mitt eksempel kansje gir litt mere forskjell i tid da en collection krever mange flere klokke sykluser en simple increment.

 

Så ikke den kodesnutten. Fikk bare med meg at tråden endret form fra et C# spørsmål innnom C++ og hele veien til Assembly kode.

 

Tenkte jeg bare skulle renskrive det originale. Er mer eller mindre det samme som du har. ved å benytte cnt+=i, blir ikke løkken optimalisert bort.

Ja. Det har du rett i. Er vel også et poeng at trådstarter får til et program som er målbart forskjellig fra maskin til maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...